خادم حرم امام رضا (ع) در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

برکات فراوان مجاورت با امام رضا (ع)

صالحی گفت: ما که افتخار خادمی امام رضا (ع) هفته ای یکبار نصیبمان می شود و خدمت اماممان مشرف می شویم لحظه شماری می کنیم تا نوبتمان شود و در خدمت زائران آقا امام رضا (ع) باشیم.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۷۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
صالحی خادم حرم امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مسلما وجود مقدس امام هشتم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد و توفیق مجاورت ایشان که روزی ما شده نعمت و برکات فراوانی برای ما دارد.

وی افزود: ما با تمام وجود فرصت را غنیمت می شماریم تا حداکثر استفاده را از وجود آقایمان داشته باشیم، ما که افتخار خادمی امام رضا (ع) هفته ای یکبار نصیبمان می شود و خدمت اماممان مشرف می شویم لحظه شماری می کنیم تا نوبتمان شود و در خدمت زائران آقا امام رضا (ع) باشیم.

خادم حرم امام رضا (ع) اظهار داشت: با توجه به حجم بالای زائران که کشورهای مسلمان عربی و غیر عربی به حرم امام هشتم مشرف می شوند اماکن حرم توسعه پیدا کرده و قسمت های مختلف پیش بینی شده که مشکلی برای جمعیت زائران پیش نیاید.

بنده به عنوان خادم حرم امام رضا (ع) ضمن التماس دعا از همه زائران محترم حرم آقا علی ابن موسی الرضا این را با تمام وجودم درک کرده ام که امام رئوف ما به همه زائران خود که از راه های دور و نزدیک به زیارت می آیند توجه خاص دارد و حتما ضرورت ندارد که زائران با زور و فشار خود را به ضریح برسانند و می توانند ادعیه مربوطه را بخوانند و دل به امامشان دهند تا انشاء الله از برکات فراوان زیارت امام هشتم برخوردار شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار