مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان زنجان:

عملی کردن انعقاد تفاهمنامه بین شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان

عملی کردن قرارداد قرارداد تفاهمنامه بین شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با دیگر شهرهای استان در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۹۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان زنجان در جلسه رسمي و علني اين هفته شورا با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: نقطه آغاز این تفاهمنامه از روز 22 اسفند سال گذشته آغاز شده و طی سال جاری وارد روند اداری شده است.

علي كاظمي با اشاره به رویکرد فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان افزود: از مهم ترین محورهای این قرارداد می توان از هم افزایی در ظرفیت های موجود، تکریم شهدا و خانواده آنان، مزین کردن معابر و میدان های شهر به نام شهدا، ارتقای فرهنگ ایثارگری در میان مردم شهر و شکوفایی استعدادهای دینی، قرآنی و فرهنگی خانواده های شهدا و ایثارگران نام برد.

وي با بیان اینکه عملی کردن همین قرارداد با دیگر شهرهای استان در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد، اظهار داشت: تا کنون موفق به انعقاد تفاهم نامه با شهرهای قیدار، ابهر و خرمدره شده ایم.

كاظمي گفت: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری طبق روال سال های گذشته به مناسبت بازگشت نخستین گروه از اسرای ایرانی دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.

همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر زنجان با تشریح تفاهمنامه منعقده بین شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در این تفاهمنامه 21 تعهد برای شهرداری و هشت تعهد برای بنیاد شهید و امور ایثارگران پیش‌بینی شده است.

آراض ضیایی افزود: انعقاد تفاهمنامه با هدف ادای دین به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های استان زنجان انجام شده است.

گفتنی است در این جلسه ، تفاهم نامه سه جانبه همکاری میان شوراي اسلامي شهر، شهرداری و اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان به امضاء رسيده و به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي از آقاي مبين غايبلو كه از آزادگان شاغل در شهرداري زنجان مي باشند تجليل گرديد.

ارسال نظرات