خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه تاکید کرد: رفع مشکل تورم و بیکاری با به گردش درآمدن چرخ‌دنده‌های صنعت داخلی و بها دادن به صنایع کوچک و متوسط امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۰۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

حجت‌الاسلام فاطمیان امام جمعه  شهرستان اقبالیه، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص دلیل تمدید و تاکید بر اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به‌عنوان تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی در شرایط کنونی کشور باید به مرحله اجرا برسد و از حالت شعار و نظریه های اقتصادی خارج شود.

وی با تاکید بر مصرف کالای داخلی تشریح کرد: رفع مشکل بیکاری و تورم تنها با به ‌گردش درآمدن چرخ‌ دنده‌های صنعت داخلی ممکن می‌باشد که برای تحقق این امر باید تسهیلات مورد نیاز صنایع کوچک و متوسط را به‌عنوان صنایع زودبازده فراهم نمود.

فاطمیان در ادامه قاچاق کالا را در کشور یادآور شد و تبیین کرد: در بحث واردات فقط باید کالای مرغوب و مورد نیاز کشور را که مشابه داخلی ندارند وارد کرد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری کالاهای قاچاق را جلوی چشم همه آتش بزنند.

وی همچنین افزود: متاسفانه کشور ما به بازار مصرف کالاهای خارجی تبدیل شده و از بزرگترین واردکنندگان لوازم آرایشی در جهان است، این موضوع لکه ننگی بر نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

این مسئول با یادآور شدن نظام مردمی جمهوری اسلامی تصریح کرد: مردم ایران همیشه غیرت‌مندانه از نظام حمایت کرده‌اند، در مقابل مسئولین نیز باید مردم را در امور کشور دخالت دهند و خود را موظف به ارائه توضیحات کامل و جامع با پرهیز از بزرگ‌نمایی و اغراق و پوشاندن کم‌کاری‌ها به مردم بدانند.

فاطمیان در ادامه به خدمتگزاران پاک و دلسوزی چون شهید رجائی و سیدآزادگان علی‌اکبر ابوترابی اشاره کرد و گفت: مسئولین باید با الگو قرار دادن شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مصلحت و پیشرفت کشور را مقدم بر منافع شخصی‌شان بدانند و مخلصانه خادم مردم باشند.

وی توجیه مسئولین در خصوص حقوق‌های نجومی را بی‌پایه و اساس دانست و بیان کرد: لزومی ندارد افرادی که تنها به فکر منافع شخصی خود و اطرافیان‌شان هستند در ارکان نظام باشند زمانی‌که می‌توانیم از افراد دلسوز که خادمان واقعی نظام هستند استفاده کنیم.

امام جمعه  شهرستان اقبالیه در خاتمه با اشاره به سخنان رهبر معظم له خاطر نشان کرد: کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و به بیت‌المال دستبرد می‌زنند خائنان به کشورند و باید بدون هیچ معطلی دستگیر و تنبیه شوند.

1101/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها