نگهداری و مراقبت از معلولان در منزل کار چندان آسانی نمی باشد در این زمینه بهزیستی رویکرد مراقبت از معلولان را در منزل در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۲۳
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور توانبخشی استان زنجان گفت: یکی از وظایف سازمان بهزیستی در حوزه توانبخشی رسیدگی به امور معلولین می باشد و از آنجائیکه نگهداری و مراقبت از معلولان در منزل کار چندان آسانی نمی باشد در این زمینه بهزیستی رویکرد مراقبت از معلولان را در منزل در دستور کار خود قرار داده است.

فرهاد میرزائی افزود: برنامه طرح مراقبت از نیمه دوم سال 92 آغاز شده و در حال حاضر 120 نفر از معلولان شدید و خیلی شدید در شهرستانهای زنجان و خرمدره تحت پوشش خدمات مراقبتی – توانبخشی می باشند.

وی با اشاره به ضرورت تداوم آموزش های لازم به خانواده ها بخصوص معلولین خیلی شدید این طرح را بعنوان یکی از موفق ترین طرح های اخیر سازمان بهزیستی اعلام نمود.

معاون امور توانبخشی استان زنجان خاطر نشان ساخت: با اجرائی شدن این طرح معلولان در کنار خانواده های خود تحت درمان هستند و خانواده های آنان متحمل هزینه های جانبی از جمله ایاب و ذهاب برای جابجائی نمی شوند.

ارسال نظرات