پیکر مطهر شهید اسد قربانی، اولین شهید از تیپ فاطمیون که از اراک برای دفاع از حرم آل الله به سوریه رفته بود بر دستان مردم ولایتمدار این شهرستان تشییع و در اغوش خاک آرام گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید اسد قربانی پیش از ظهر چهارشنبه با حضور جمع گسترده ای از اقشار مختلف مردم اراک و شهرستان های دیگر استان مرکزی، مسئولان استان و نیروهای نظامی و انتظامی از میدان شهدای اراک آغاز شد و تا گلزار شهدای این شهر در مسیری به طول سه کیلومتر ادامه یافت.

مراسم پرشور وداع با اولین شهید مدافع حرم اراک از تیپ سرافراز فاطمیون و پنجمین شهید مدافع حرم این شهرستان با قرائت نماز بر پیکر مطهر این شهید توسط حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پایان یافت و پیکر "اسد قربانی" همزمان با آوای مارش عزا در گلزار شهدای اراک در آغوش خاک آرام گرفت.

شهید "اسد قربانی" از شهدای مدافع حرم فاطمیون که به همراه پدر بزرگ خود در اراک زندگی‌کرد در سن 19 سالگی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه اعزام شد، چندی پیش در جریان درگیری با گروه تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید مدافع حرم در حالی به سوریه اعزام شد که خانواده‌اش همچنان در مزار شریف به سر می‌بردند و زمانی که پیکر پاک این شهید برای وداع به آغوش مردم اراک بازگشت پدرش برای وداع با فرزند مسیر مزار شریف تا اراک را بی‌وقفه شتاب کرد.

این شهید والامقام دو ماه پیش در مقابله با گروهک تکفیری داعش در سوریه به شهادت رسید و روز گذشته در جمع مردم اراک پیکر پاکش مورد استقبال قرار گرفت تا ضمن برگزاری مراسم شبی با شهید پیکر پاکش امروز بر دستان مردم شهیدپرور تشییع و تدفین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات