گزارش تصویری دیدار با خانواده شهدا

درس شهیدان به ما تبعیت از ولی‌فقیه و استقامت است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کمیجان گفت: تبعیت از ولی‌فقیه و استقامت درسی است که شهدا به ما آموختند.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۶۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان، گروه جهادی رهروان ولایت به همراه فرمانده ناحیه ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با خانواده شهیدان علی ورجبعلی شاهمیرزالو دیدار کردند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی در دیدار با خانواده شهیدان علی ورجبعلی شاهمیرزالو با اشاره به رشادت‌های شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی، آرامش کنونی کشور را مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آن‌ها خواند و گفت: همه آنچه امروز داریم مدیون خون شهدا است و بانک ملت افتخار می‌کند عزیزترین فرزندان خود را تقدیم ایران عزیز و نظام جمهوری اسلامی کرد.

وی با بیان این نکته که ما محتاج دعای شهدا و خانواده معظم آن‌ها هستیم، یادآور شد: راه شهدا باید ادامه پیدا کند اینکه در هر پست و مقامی که هستیم خود را باید مدیون خون های پاک شهدا بدانیم و اینکه چگونه عمل می کنیم باید یک اصل برای ما باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: به فرموده حضرت امام راحل "شهدا چشم و چراغ ملت هستند" دیدار با خانواده‌های شهدا گوشه‌ای از وظیفه ما است و عمده وظیفه ما این است که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

حجت‌الاسلام رجبی در ادامه گفت: باید همیشه خود را یک سرباز انقلاب بدانیم؛ چرا که امروز دشمنان انقلاب چشم طمع به نظام دوخته اند و با اتحاد و همدلی و وحدت و انسجام می توانیم اهداف انقلاب و دستاوردهای مهم نظام را به نسل سوم انقلاب انتقال دهیم.

در این دیدار سرهنگ پاسدار رشید اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: عزت و سربلندی امروز ما مدیون ایثارگری شهداست و باید قدردان این انقلاب باشیم و از هیچ کوششی در راه تداوم خون شهدا و حمایت از مقام معظم رهبری دریغ نورزیم.


ارسال نظرات