فرمانده پادگان خاتمی یزد:

پیام شهدا به ملت ایران، اطاعت از رهبری و اسلام خواهی بود

سردار میر حسینی گفت: وصیت نامه شهدا چراغ راهی در کلاس درس ایثار و گذشت است.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۸۰
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

به گزارش ؛سردار میر حسینی در بزرگداشت شهدای گمنام ندوشن در مسجد موسی بن جعفر آزادشهراظهار کرد: حضور در مراسم یادبود شهدا رزقی است که خداوند نصیب همه ما کرده است و وظیفه همه است تا در کلاس درس شهدا با الگو قرار دادن این افراد پیام آنها را به درستی اجرا کنیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس با تاکید بر خواندن وصیت نامه شهدا توسط همه افراد، افزود: شهدا وصیتنامه های خود را با جانشان نوشته اند و حرف آخرشان را به ملت زده اند و در این زمینه همه باید به نکات مطرح شده در این مطالب دقت لازم را به خرج دهند.

وی با ذکر نکات مهم وصیت نامه شهدا افزود: شهدا بر اسلام خواهی و دین خواهی و تاکید بر کلمه اسلام پافشاری کرده اند و زمانی که دیدند اسلام در خطر است با الگو برداری از قیام امام حسین(ع) به میدان نبرد رفتند و همچنین اطاعت از رهبری و حفظ مملکت از دیگر نکات مورد بررسی در وصیت نامه شهدا است که باید مورد توجه قرار دهیم.

میر حسینی خاطر نشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: شهدای ما با بصیرت و آگاهی راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده های آن بزرگ مردان همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار