یادواره شهدای روستای نصیر آباد بخش زنجانرود توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۸۶۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، یادواره شهدای روستای نصیر آباد بخش زنجانرود توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان برگزار شد.

گفتنی است، در این یادواره که با حضور پرشور مردم شهید پرور زنجانرود صورت پذیرفت، بسیاری از مسئولان محلی و استانی حضور به هم رسانیدند.

جانشین سپاه انصار المهدی استان زنجان، بخشدار بخش نیک پی، فرمانده سپاه ناحیه زنجان، مسئولین بنیاد مسکن شهرستان زنجان، مسئولین آب روستایی شهرستان زنجان و مسئولین دفتر مناطق روستایی استانداری زنجان از مسئولان حاضر در این مراسم معنوی بودند.

همچنین شایان ذکر است که به همت برگزاری این یادواره شهدا، مسئولان حضور یافته جهت رفع مشکلات مردمی با حاضران به گفت و گو پرداختند.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی زنجان از آغاز اردوهای جهادی خواهران بسیج دانشجویی شهرستان های ابهر و خرمدره خبرداد و گفت: حدود 80 نفر از خواهران بسیج دانشجویی دفاتر شهرستان های ابهر و خرمدره در این اردوها حضور به هم رسانیدند.

کاظمی افزود: این اردوها در 7 روستا از روستاهای منطقه گرماب برگزار خواهد شد.

مسئول سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی زنجان خاطرنشان کرد: اردوی جهادی خواهران بسیج دانشجویی دفاتر شهرستان های ابهر و خرمدره، در عرصه های فرهنگی، آموزشی و عمرانی و به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات