خبرهای داغ:
علما و روحانیون اهل سنت کرمانشاه با قدردانی از اقدام به موقع و هوشمندانه وزارت اطلاعات و ناجا در انهدام گروهکهای تروریستی خواستار مجازات عوامل تکفیری به دام افتاده شدند.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۴۲
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علما و روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه در گفتگوهای جداگانه ای از نهادهای انقلابی و امنیتی کشور از جمله سربازان گمنام امام زمان (عج) در برخورد با تروریستهای تکفیری قدردانی کردند.

 

امام جمعه شهرستان جوانرود در گفتگو با جوانرود هه وال اظهار داشت: به طور قطع دین مبین اسلام دین رحمت و مهربانی و پیامبر گرامی اسلام(ص) بشارت دهنده رحمت، مهرباني، بخشندگي و عطوفت است، امروزه نیز وظیفه روحانیون و علمای اسلام و در مرحله بعد از آنان تمامی مسلمانان روشنگری و دفاع از این حقیقت در برابر تفکرات تندروانه ای است که از منابعی غیر اسلامی به وجود آمده اند و هیچ ارتباطی با آموزه های اسلامی ندارند.

 

ماموستا ملا احمد فخری افزود: اقدامات روزهای اخیر گروههای تروریستی در استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود که با هدف عملیات خرابکارانه وارد کشور شده بودند، چه در بیان خداوند متعال در قرآن کریم و چه از سوی روحانیون و علما و تمامی مسلمانان محکوم است و ما نیز وظیفه خود می دانیم ابراز محکومیت خود را نسبت به این اقدامات غیر انسانی اعلام کنیم.

 

ماموستا فخری ضمن تقدیر از اقدام به موقع نهادهای امنیتی و وزارت اطلاعات، خاطر نشان کرد: از اقدام به موقع و خوب نهادهای امنیتی و دست اندرکار در خنثی کردن این اقدامات تروریستی نهایت تقدیر و تشکر را داریم و ضمن طلب دعای خیر برای آنان از خداوند متعال می خواهیم که در راستای تامین امنیت و حفاظت از کیان جمهوری اسلامی همیشه موفق و با صلابت و ثابت قدم باشند.

 

نیروهای نظامی و امنیتی حافظان امنیت مردم هستند

 

 ملا یحیی شهبازی دبیر شورای روحانیت اهل سنت شهرستان روانسر در گفتگو با سراب روانسر اظهار داشت: نیروهای نظامی و امنیتی حافظان جان، مال و امنیت مردم هستند.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از نیروهای امنیتی و نظامی افزود: زحمات تمامی نیروهای نظامی و امنیتی استان کرمانشاه در راستای برقرای امنیت و آسایش این مرز و بوم که شبانه روز در خدمت مردم و نظام سینه سپر هستند را ارج می نهیم و در جهت خنثی سازی توطئه های  شب گذشته دشمنان تکفیری در منطقه از آنها سپاسگذاریم.

 

هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و انتظامی باعث ایجاد امنیت در شهرستان های مرزی است

 

ملا رشید ثنایی درگفتگو با بازی دراز اظهار داشت: سرعت و دقت عمل بالای سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای انتظامی در شناسایی و دستگیری جنایتکاران حمله کننده به طلافروشی شهرستان نوید دهنده ایجاد امنیت در این شهرستان مرزی است.

 
وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات همواره بعنوان چشم بیدار نظام موجب ایجاد امنیت در کشور شده است،  افزود: ایران اسلامی با وجود این نهاد انقلابی با کارکنانی متدین، متعهد و ولایتمدار بالاترین سطح امنیت را در منطقه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج )، نیروی انتظامی و پلیس آگاهی تنها پس از کمتر از سه روز نتیجه داده و باشناسایی و دستگیری جنایتکاران موجب خشنودی مردم شهرستان شد.

 

امام جمعه اهل سنت سرپلذهاب افزود: با وجود چنین نیروهای متعهد و با ایمانی که جان خود را کمترین مطاع برای برقراری امنیت می دانند جایی برای عرض اندام جنایتکاران و کسانی که درفکر ایجاد نا امنی هستند باقی نخواهد ماند.

 

وی در پایان با تقدیر از نیروهای اطلاعاتی و انتظامی استان کرمانشاه به خاطر انهدام گروهک های تروریستی نفوذ کرده به داخل کشور، خواستار تسریع در روند محاکمه جنایتکاران و مجازات دستگیرشده ها در ملا عام شد.

 

اعتقاد به رهبری و ارزش های انقلاب در بدنه نيروهای امنیتی کشور موج مي زند

 

ماموستا غلامی در گفتگو با الوندخبر اظهار داشت: نیروهای انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران سربازان رهبری هستند که برای دفاع از کشور از جان و مال خوددمی گذرند.

 

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین تصریح کرد: نیروهای امنیتی همواره با پیروی از مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده خود در زیر پرچم این نظام، مدافع ملت و ارزش های مقدس انقلاب هستند.

 

وی تاکید کرد: هر شخص و گروهی که موجب نا امنی و خدشه دار کردن امنیت و ارزش های کشور شود با هر ملیتی که باشد خلاف دین اسلام است و تروریست خوانده می شود.

 

وی با اشاره به خدمات شبانه روزي نیروهای انتظامی و امنیتی در کشور و مرزهای ایران اسلامی تاکيد کرد: اعتقاد به رهبری و ارزش های انقلاب در بدنه نيروهای امنیتی کشور موج مي زند.

 

ماموستا غلامی در پایان از اقدام هوشمندانه وزارت اطلاعات و ناجا در انهدام گروهک های تروریستی وارد شده به استان قدردانی کرد.

ارسال نظرات