شهرداری برای سد معبر برنامه داشته باشد

پاکسازی سطح شهر با کلیه کارکنان شهرداری مشگین‌شهرانجام گرفت

امام جمعه مشگین‌شهر ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری گفت: انتظار می‌رود شهرداری با جدیت تمام امورات خود را پیگیری کند و در خصوص سد معبر نیز برنامه ریزی داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۶۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، در طول چهارمین دوره شورای اسلامی مشگین‌شهر چندین شهردار و سرپرست روی کار آمده و این مجموعه را ترک کرده است اکنون کمتر از 10 روز از روی کار آمدن مسعود خیرجو شهرداری جدید مشگین‌شهر سپری شده است.

در اولین هفته از معرفی شهردار مشگین‌شهر امام جمعه مشگین‌شهر خطاب به شهرداری مشگین‌شهر گفت: مردم از شعار خسته شده‌اند و شهردار جدید کار می‌خواهند.

حجت الاسلام باوقار با اشاره به وضعیت نامناسب شهری افزود: وضعیت معابر عمومی شهر غیر قابل قبول است لذا شهردار جدید مشگین‌شهر باید برای اصلاح وضعیت موجود کند تا مردم بیش از این دچار رنجش نشوند.

وی با بیان اینکه مردم از شهرداری کار می‌خواهند گفت: کمتر از دو ما به پایان فصل کاری باقی مانده است اما همچنان وضعیت عمرانی شهر در نابسامانی است لذا لازم است شهردار جدید مشگین‌شهر به جد وارد عرصه شده و نسبت به اصلاح معبر عمومی و ورودی شهر اقدام کند.

به گزارش روابط عمومي بسيج، مسعود خیرجو در کمتر از 10 روز از روی کار آمدن خود کلیه نیروهای اداری و خدماتی را برای پاکسازی مناطق مختلف سطح شهر مناطق گردشگری مامور کرد تا با پوشیدن لباس کار مخصوص در نظافت شهری همکاری کنند و خود نیز با پوشیدن لباس رفتگران در این کار با انان همراه شد.

در حین پاکسازی معابر عمومی شهر جمعی از مردم این شهرستان و مسافران نیز ضمن خوشحالی از این حرکت شهرداری به جمع آنان پیوسته و در این کار مجموعه شهرداری را همراهی کردند.

مسعود خیرجو شهردار مشکین شهر در خصوص حرکت دسته جمعی کارکنان و کارگران شهرداری جهت پاکسازی نقاط مختلف سطح شهر گفت: با هماهنگی تمامی واحدها و دعوت از کلیه پرسنل شهرداری اقدام به این امردر مناطق مختلف کردیم تا این حرکت آغازی برای مشارکت و همدلی مردم برای داشتن شهری سرسبز و آباد باشد.

وی افزود: داشتن شهری سالم حق همه‌ی شهروندان است و ما وظیفه داریمدر هر مقام و جایگاهی که هستیمبه فکر حقوقمردم و بهداشت عمومی شهر بوده و طبق تعهدی که داریم در خدمت به مردم، تمام تلاش خود را انجام دهیم.

خیرجو تاکید کرد: امروز همه آمده بودند تا رفتگران به این باور برسند که ارزش کارآنها نزد مردم خیلی بالاست و همه وظیفه داریم در راستای تحقق اهدافمان که هماناپیشبرد امورشهری و پیشرفت وآبادانی شهرمان در کلیه سطوح فرهنگی،عمرانی واجتماعی است همه‌ی توانایی‌های خود را به کارگیریم و با حمایت‌های مردم و مسئولان گام‌های موثری درتوسعه و پیشرفتمنطقه و شهر خودبرداریم.

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر ضمن قدردانی از این کار پسندیده و همت مجموعه شهرداری گفت: انتظار می‌رود شهرداری با جدیت تمام امورات خود را پیگیری کند و در خصوص سد معبر نیز برنامه ریزی داشته باشد چرا که استفاده از پیاده‌روها و معابر عمومی حق عموم مردم این شهرستان است.

وی افزود: مردم باید با خیالت راحت و بدون هیچ گونه نگرانی در معابر عمومی سطح شهر رفت و آمد داشته باشند.

ارسال نظرات