نشست سیاسی و روشنگری درپایگاه خیبرحوزه قدس برگزارشد

به همت حوزه مقاومت بسیج قدس سپاه ناحيه پارس آباد برنامه اي با عنوان نشست سياسي و روشنگري با حضور بسیجیان پایگاه خیبردرمسجد جامع روستای حاج عوض برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۷۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاري بسيج ازپارس آباد، مسئول فرهنگی،اجتماعی سپاه ناحیه پارس آباد،ضمن تشریح اوضاع سیاسی و میدانی منطقه خاورمیانه گفت امروز دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان وارد عرصه شده اند و البته بیشترین هجوم دشمن در عرصه جنگ فرهنگی و با هدف تخریب غیرت دینی نوجوانان و جوانان ایرانی صورت می گیرد.

مهدوی بااشاره به تهمت هایی را که از سوی آمریکا به ایران زده می شود نشان از ترس و ذلت آنها دانست و عنوان کرد : آمریکا امروز دست به هر کاری که می زند شکست می خورد و ما باید بدانیم که آمریکا برای زمین گیر کردن ایران برنامه های زیادی دارد و باید مثل همیشه هوشیارانه نقشه های شوم این شیطان بزرگ را نقش بر آب کنیم .

وی افزود:امروز دنیا به قدرت ایران در منطقه و جهان بارها دنیا اذعان نموده که هیچ مسئله ای در منطقه بدون حضور ایران قابل حل نمی باشد.

درادامه حجت الاسلام کیانپور فرمانده پایگاه بسیج خیبرضمن تقدیروتشکرازحضور برادرمهدوی مسئول فرهنگی،اجتماعی سپاه ناحیه پارس آباد گفت برگزاری کلاس های اسلحه شناسی، روش های به کارگیری سلاح، اصول تیر اندازی وپیاده روی شبانه از مهمترین برنامه های آموزشی این فراخوانی بود.

 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار