در آینده نزدیک:

راهدارخانه روستای بران علیای اصلاندوز احداث می‌شود

بخشدار اصلاندوز از احداث راهدارخانه روستای بران علیا از توابع اصلاندوز در آینده نزدیک خبر داد .
کد خبر: ۸۷۲۸۹۹۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "سید عباس مینایی" در جلسه با بخشدار اسلام آباد،کارشناسان اداره منابع طبیعی پارس آباد،دهیار و شورای اسلامی روستای بران علیا از احداث راهدارخانه در سه راهی آج اشمه واقع در روستای بران علیا خبر داد و گفت:این راهدارخانه با استقبال اهالی و شورای اسلامی روستا و هماهنگی های بعمل آمده بین ادارات شهرستان مکان یابی و رفع معارض شد.

وی بر چشم انداز مناسب و مطلوب روستای بران علیا تاکید کرد و گفت:با اتمام این راهدارخانه علاوه بر اشتغالزایی برای 30 نفر، اهالی روستا و منطقه از مزیتهای آن نیز بهره مند خواهند شد.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به لغزنده بودن جاده در فصول سرد سال و حادثه خیز بودن جاده اصلی این مسیر افزود:با توجه به اعتبار اختصاص یافته به پروژه راهدارخانه روستای بران علیا لازم است هر چه سریعتر این پروژه آغاز شود.

مینایی همچنین از احداث پایگاه امداد و نجات و آتش نشانی دهیاری در روستای بران علیا خبر داد و گفت:وجود یک پایگاه و آتش نشانی با تجهیزات کامل در مسیر بران که یکی از نقاط حادثه خیز استان اردبیل است خیلی ضروری است.

وی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی روستای بران علیا گفت:مسیر اصلی این روستا با اعتبارات دهیاری جدول گذاری و با اعتبارات بنیاد مسکن سنگ فرش خواهد شد.

عدالت حاجی پور بخشدار اسلام آباد نیز با بیان اینکه راهدارخانه بران علیا به لحاظ موقعیت جغرافیایی و شعاع مناسب،خدمات بسیار مهمی به شهرستان می تواند ارائه کند افزود:در این موضوع تمام استعلامات و توافق نامه بصورت قانونی انجام شده است.

وی با بیان اینکه با عنایات فرماندار شهرستان پارس آباد پروژه های عمرانی در شهرستان بسرعت در حال پیشرفت است افزود:این راهدارخانه می تواند برای اهالی دارای ارزش و مزیت بالقوه ای داشته باشد و یک امتیاز بزرگی برای روستا محسوب شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار