معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان:

اجرای ۲ طرح ابتکاری توسط هلال احمر/دانش‌آموزان هرمزگانی به المپیاد "آماده" اعزام می‌شوند

معاون امورجوانان سازمان جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به اوقات فراغت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: دانش‌آموزان پایه هشتم برگزیده مسابقات استانی به المپیاد کشوری "آماده" اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۹۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از تسنیم از بندرعباس سحررفیعی بندری با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهارداشت: دو طرح در کل استان در جمعیت هلال احمر در بهره‌برداری است که از این 2 طرح یکی شوق رویش ودیگری برنامه‌های بزرگ کشوری است.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های جمعیت هلال احمر ابراز داشت: در طرح شوق رویش برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، تفریحی، مذهبی و مسابقات اجرا می‌شود و خود این طرح  شامل 2 طرح ابتکاری با عناوین  روستا به روستا در شهرستان سیریک با هماهنگی کانون پرورش کودکان و نوجوانان و دیگری طرح آفتاب صورتی نام دارد که در استان اجرا شده است.

معاون امور جوانان سازمان جمعیت هلال احمرهرمزگان بابیان اینکه طرح آفتاب صورتی برای نخستین بار درکشور مطرح شده است تصریح کرد: هرهفته سه شنبه‌ها، اعضای جوانان هلال احمر تیم 7 نفره‌ای را تشکیل و با حضور در بیمارستان ها به اجرای  برنامه‌های متنوعی از جمله نقاشی، بازی، کتابخوانی، برای کودکان بیماران می‌پردازند.

رفیعی در ادامه با اشاره به اعزام اردوهای کشور تا پایان این هفته بیان داشت:  35 نفر از اعضای کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان  به اردوگاه‌های بندرانزلی برای شرکت در طرح نشاط و امید اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه بزرگ کشوری مسابقات المپیاد "آماده"  ابراز داشت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان پایه هشتم، در طول سال تحصیلی آموزش امداد می‌بینند و در قالب تیم‌های 14 نفری به مسابقات شهرستانی، استانی، کشوری شرکت می‌کنند که در این دوره شرکت‌کنندگان هرمزگانی، متشکل از  تیم دختران از  بندر خمیر و پسران از حاجی آباد به اردوگاه بندر انزلی اعزام می‌شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان، مهم‌ترین هدف سازمان جوانان هلال احمر را حمایت از زندگی سخت  و سلامت انسان دانست و افزود: این سازمان با تشکیل تیمی با عنوان "دادرس" که مخفف دانش آموز آماده در روزهای سخت است، گام مهمی را در راستای آموزش جامعه هدف سازمان برداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار