پارکینگ طبقاتی سعدی زنجان نزدیک 15 سال بود که بعد از حفاری راه شده بود که با هماهنگی‌های انجام شده الان این پروژه در حال ساخت است.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۱۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان با اشاره به پروژه پارکینگ طبقاتی سعدی زنجان گفت: این پارکینگ نزدیک 15 سال بود که بعد از حفاری راه شده بود که با هماهنگی‌های انجام شده الان این پروژه در حال ساخت است.

حبیب یگانه با بیان اینکه عملیات بتن ریزی این پروژه در چند روز آینده آغاز می‌شود٬ افزود: براساس برآورد‌های انجام شده این پروژه در 18 مدت 18 ماه به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه بازگشایی پروژه زینبیه که در حدود 25 سال پیش جزو پروژه‌های مهم شهر زنجان بود که رها شده بود٬ گفت: در دو هفته آینده عملیات اجرایی احداث خیابان فاز اول ما بین خیابان شهدا و خیابان گونیه آغاز می‌شود.

شهردار زنجان به پروژه تکمیل مرکز کنترل ترافیک زنجان اشاره کرد و افزود: این پروژه از جمله پروژه‌های شاخص شهرداری زنجان در سال جاری است مدتی به دلیل مشکلات مالی متوقف بود که در حال حاضر عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی بازگشایی خیابان پادگان را از جمله پروژه‌های مهم شهرداری زنجان عنوان کرد و افزود: در حدود بیش 20 سال بود که هیچ بازگشایی در پادگان انجام نشده بود که امسال موفق به بازگشایی این مسیر بدون هیچ تملکی شدیم.

یگانه با اشاره به تعیین تکلیف اسناد سایت کارگاهی اشاره کرد و افزود: 211 هکتار از اراضی بلاتکلیف سایت کارگاهی که از سال 69 و 70 واگذار کرده بودیم که بلاتکلیف مانده بود که در حال انتقال سند بوده که شهرداری باید یک میلیارد تومان مالیات پرداخت کند.

وی به احداث پارکینگ دروازه ارگ زنجان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی و کلنگ زنی این پروژه و پروژه احداث میدان میوه تره بار گلشهر امسال در هفته دولت انجام می‌شود.

شهردار زنجان بیان کرد: پروژه گرمخانه زنجان نیز آماده بهره‌برداری بوده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

حبیب یگانه با اشاره به پروژه سبزه میدان افزود: موارد و مسائلی که در پروژه سبزه و عقد قرار داد و مشکلاتی که در این پروژه وجود دارد به سه سال قبل علارغم بسته شدن قردادی که بسته شده بود به دلیل مشکلاتی که سرمایه‌گذار این پروژه مواجه شد که تامین سرمایه لازم برای اجرای این پروژه را نداشت در یک فرآیند قانونی این سرمایه گذار کنار گذاشته شد.

شهردار زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: با حمایتی که شورای اسلامی شهر زنجان از شهرداری زنجان داشتند امسال توانستیم قفل پروژه‌های چندین ساله عمرانی و مسکوت مانده را بشکنیم.

ارسال نظرات