نیروی انتظامی و سپاه پاسداران با همدلی و همزبانی امنیت مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب را برقرار کرده اند.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۴۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار معینی دبیر قرارگاه راهیان نور ناجا گفت: نیروی انتظامی و سپاه پاسداران با همدلی و همزبانی، امنیت مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب را برقرار کرده اند.

وی ادامه داد: با هماهنگی های  انجام شده با  قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع)  و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف (غرب کشور) سپاه پاسداران، برنامه ها و تدابیری برای حضور  خانواده ها و کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب وشمال غرب کشور اندیشیده شد تا با امنیت کامل صورت بگیرد.

مشاور فرمانده ناجا تصریح کرد: راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اهتمام ویژه  مسیر های منتهی به استان های اذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه را جهت تسهیل در عبور و مرور زائرین راهیان نور  کنترل می کند.

رئیس کمیته تخصصی امنیتی و انتظامی ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خصوص اعزام کارکنان نیروی انتظامی به مناطق عملیاتی افزود: با همکاری سازمان اردویی و گردشگری بسیج، امکان حضور 2 هزار نفر از کارکنان و خانواده های ناجا در برنامه های آتی راهیان نو غرب و شمالغرب  فراهم خواهد شد.  

سردار معینی در پایان  تصریح کرد: یادمان های والفجر 10 در کردستان، یادمان مسلم سومار در کرمانشاه توسط ناجا اداره می شود./م
ارسال نظرات