مدیر کل تبلیغات اسلامی:

موسسه جامعه القرآن یکی از ریشه دارترین و تخصصی ترین مؤسسات قرآنی در کشور

مؤسسه جامعه القرآن، مؤسسه ای کم حاشیه و کار آمد در کشور است که به مسائل و فعالیت های قرآنی نگاهی دقیق و تخصصی دارد.
کد خبر: ۸۷۲۹۰۷۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، مدیر کل تبلیغات اسلامی ضمن بازدید از موسسه جامعه القرآن زنجان با بیان این مطلب گفت: مؤسسه جامعه القرآن، مؤسسه ای کم حاشیه و کار آمد در کشور است که به مسائل و فعالیت های قرآنی نگاهی دقیق و تخصصی دارد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری از نیروی انسانی مؤمن و معتقد به‌عنوان بزرگترین سرمایه های مؤسسه جامعه القرآن یاد کرد و افزود: علی رغم کمبود امکانات این مؤسسه توانسته بیش از پیش در منظومه قرآنی کشور بدرخشد. وی ادامه داد:

وی اظهار داشت: باید نگاهی فراتر از یک مؤسسه به این مجموعه قرآنی داشت. خدیری مسئول موسسه جامعه القرآن زنجان در ابتدا ضمن معرفی و ارائه گزارش عملکرد این مجموعه قرآنی گفت: در حال حاضر این مؤسسه بیش از ۸۰۰ شعبه در داخل کشور و ۵۰ شعبه در دیگر بلاد اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری خاطر نشان ساخت: هم اکنون ۳۰۰۰ نفر در کلاس های قرآنی مؤسسه جامعه القرآن شرکت میکنند که از این تعداد در تابستان به ۲ برابر میرسد. ۱۵۰ نفر حافظ کل قرآن کریم و ۴۰۰ نفر حافظ ۱ تا ۳۰ جزء قرآن حاصل بخشی از فعالیت این مؤسسه قرآنی در استان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی حرکت مرحله ای و گام به گام مؤسسه جامعه القرآن را یکی از نکات مثبت این مجموعه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه همچنان بخشی از مخاطبان و علاقه مندان به قرآن را افراد کم سواد تشکیل میدهند از این رو حفظ روش های سنتی تدریس امری لازم و ضروری است که خوشبختانه مؤسسه جامعه القرآن در خصوص موفق عمل کرده است.

گفتنی است، جامعه القرآن نگاهی استراتژیک و فهیمانه به مسائل قرانی دارد.

این موضوع موجب جلب اعتماد و رضایت مردم نسبت به برنامه ها و فعالیت های این مجموعه قرآنی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار