رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر:

ثبت و تایید اطلاعات ۲۰۶ نفر از مداحان شهرستان ابهر در سامانه طوبی

در راستای ساماندهی مداحان و صدور کارت مداحی و نیز رتبه بندی مداحان انجام شد که اطلاعات ۲۰۶ نفر از مداحان این شهرستان در سامانه طوبی ثبت و تایید شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۲۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر از تشکیل ۲۰ گروه طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: گروه های طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ابهر جهت احیای این فریضه دینی اقدام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حسن محمدی با اشاره به تشکیل گروه طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ابهر افزود: در شهرستان ابهر ۲۰ گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در راستای احیای این فریضه دینی اقدام خواهند کرد.

وی اضمن تقدیر و تشکر از زحمات ستاد و دبیر خانه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ابهر تصریح کرد: ۲۰ گروه طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر واحد برادران و خواهران شهرستان ابهر تشکیل شده است که در راستای این فریضه دینی اقدام خواهند نمود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابهر تاکید کرد: باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از بزرگترین فرائض الهی احیا شود و در جامعه تسری پیدا کند، چرا که با اجرای این فریضه امنیت اجتماعی افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات ایمان و رستگاری است، افزود: بی اعتنایی به امر به معروف و نهی از منکر و رواج منکرات نشان تباهی انسان است.

وی با اشاره به ثبت و تایید اطلاعات ۲۰۶ نفر از مداحان شهرستان ابهر در سامانه طوبی اظهار کرد: این اقدام در راستای ساماندهی مداحان و صدور کارت مداحی و نیز رتبه بندی مداحان انجام شد که اطلاعات ۲۰۶ نفر از مداحان این شهرستان در سامانه طوبی ثبت و تایید شد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه تصریح کرد: تشکل های دینی اعم از انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی، تبلیغی، مداحان و هیئات مذهبی میتوانند در سامانه طوبی ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه ثبت اطلاعات این تشکل ها می تواند در برنامه ریزی دقیق تر به سازمان تبلیغات اسلامی کمک کند، خاطر نشان ساخت: تمامی تشکل ها موظف به ثبت اطلاعات خود در این سامانه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار