خبرهای داغ:
توسط کانون بازنشستگان سپاه صورت گرفت :
محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه و مجمع فصلی پیشکسوتان بسیج ناحیه نطنز در امامزاده رقیه خاتون شهر نطنز برگزار گردید .
کد خبر: ۸۷۲۹۱۲۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان در این مراسم سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به بازنشستگان و لزوم تکریم این عزیزان نکاتی را در مورد جنگ نرم و دجال واره بیان کرد .

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزار کننده چنین جلساتی به نکاتی در خصوص شیوه پاسداری از دین که در هر موقعیت و زمانی بایستی راه های هجمه به دین را شناخت و با توجه به ان مقابله کرد افزودند آقا امام حسین (ع) بالاترین درس پاسداری از دین و اسلام عزیز را به ما آموختند و ما هم باید به ایشان تاسی کنیم.

وی گفت : این بازنشستگان و فرماندهان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را ،گنجینه دفاع مقدس دانسته و افزود : شما بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودید که دفاع مقدس را آفریدید و با اتکا به قدرت لایزال الهی و لبیک به ولایت در برابر کل ابرقدرت های جهان ایستادید و ثابت کردید که ما می توانیم.

آقادوستی با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر (ع) مبنی بر اینکه اسلام پنج ستون اصلی دارد، تصریح کرد : مهم ترین و اساسی ترین ستون اسلام که بر آن بنا نهاده شده است، ولایت است. امروزه تمام گرفتاری­های جهان اسلام ناشی از عدم ولایت پذیری است. ولایت، محوریت و ستون اصلی اسلام و قرآن است و بدون ولایت اسلام ناقص می باشد.

وی در ادامه تاکید کرد : انقلاب اسلامی نیز با برپاداشتن علم ولایت توسط شما سرداران جنگ و جهاد به پیروزی رسید. باید توجه داشت که وظیفه ما در پاسداری از انقلاب با بازنشستگی تمام نمی شود و در مکتب ولایت بازنشستگی معنا و مفهومی ندارد، چرا که تا حق و باطل هست مبارزه همچنان باقی است. امروز ما در وسط میدان جنگ قرار داریم و با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مهم ترین هدف دشمن و نظام سلطه و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا، نفوذ فرهنگی در کشور ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها