خبرهای داغ:

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شاهرود معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شاهرود با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۴۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی یونسیان از سوی اداره و ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به عنوان سرپرست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شاهرود معرفی و از سوی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان به عنوان سرپرست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شاهرود منصوب شد.

مراسم معارفه سرپرست جدید هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شاهرود که با حضور مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، علیرضا کریم رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان و نیز حضور ارزشمند پیشکسوتان، ورزشکاران، داوران و مربیان این رشته ورزشی در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان شاهرود برگزار گردید.

در این مراسم محمد محمدی رئس اداره ورزش و جوانان شاهرود ضمن خیر مقدم به حاضرین از زحمات و تلاش های آقای نورعلی زنگانه و اعضای هیأت تقدیر و تشکر نمود و ضمن برشمردن ویژگی ها و سوابق بارز و کم نظیر دکتر علی یونسیان، انتصاب وی به عنوان سرپرست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شاهرود را به جامعه ورزش تبریک و از وی خواست تا در گام اول نسبت به ساماندهی و شناسنامه دار کردن گروه های کوهنوردی شاهرود اقدام نماید.

وی با اشاره به تجربه موفق هیأت بدمینتون شاهرود، خواستار تشکیل انجمن اجتماعی ورزش که متشکل از خانواده های ورزشکاران در راستای جذب و مشارکت کمک های خیرین ورزشی شد.

محمدی لزوم همدلی و همکاری کوهنوردان با هیأت را خاطر نشان کرد: از سرپرست جدید این هیأت خواست با توجه به پتانسیل و جایگاه ممتاز کوهنوردی شهرستان شاهرود در استان چه به لحاظ همگانی، وجود 22 گروه کوهنورد، چه به لحاظ قهرمانی، صعود دکتر محمدی به اورست و بانوان و پیشکسوتان شاهرود به دماوند و سبلان، و چه به لحاظ آموزشی، وجود اساتید بزرگ و شناخته شده در شهرستان؛ این هیأت به جایگاه بالاتر برساند.

در ادامه مراسم زنگانه رئیس اسبق هیأت، علیرضا کریم رئیس هیأت استان و دکتر علی یونسیان سرپرست جدید مطالبی ارائه نمودند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر و کادو از زحمات نورعلی زنگانه تقدیر و تشکر و حکم دکتر یونسیان ابلاغ گردید.

در حاشیه مراسم از مرضیه جعفری که به تازگی با یک گروه 6 نفره از جبهه جنوب شرقی به عنوان نخستین گروه کوهنورد زن در استان به قله دماوند صعود کرده اند قدردانی گردید.

خاطر نشان می شود سوابق دکتر یونسیان که رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شاهرود شده اند عبارت است از: مدرک کارشناسی تربیت بدنی از دانشگاه فردوسی مشهد، مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی از دانشگاه تهران،عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود از سال 73، تشکیل گروه تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود از سال 74 تا 79،ادامه تحصیل در مقطع دکتری فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه جان مورس لیورپول، تبدیل گروه تربیت بدنی دانشگاه صنعتی به دانشکده تربیت بدنی و ریاست دانشکده تربیت بدنی تا کنون.

ارسال نظرات
پر بیننده ها