رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل:
کاروان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در قالب راهیان نور جهت بازدید از مناطق جنگی دوران 8 سال دفاع مقدس در راستای تجدید پیمان با شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی به شمالغرب کشورعازم شدند.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۴۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
حجت الاسلام کاظم معاضدی عالی در گفتگوی کوتاه خود با خبرگزاری بسیج استان اردبیل اظهار داشت: جوانان و دلاورمردان زیادی جهت دفاع از آرمان های امام راحل(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی سرمایه خود را در راه دین گذاشتند و لازم است هر ساله با برگزاری اردوی راهیان نور جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند، چرا که در فرهنگ دینی ایرانیان، شهید و شهادت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است افزود: حضور در یادمان شهدا و دیدن محل نبرد آنها موجب تقویت روحیه شهادت‌طلبی، ایثار و اعتقاد به آرمان شهیدان می‌شود و کمک می‌کند که همواره این فرهنگ در جامعه جاری شود.

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا ایران، جوانان به درجات رفیع علمی رسیده‌اند و این خود گویای این است که نسل جوان امروز به آرمان‌های انقلاب و راه شهدا وفادار هستند و با شناخت ارزش‌های دفاع مقدس به موفقیت‌های بزرگی دست می‌یابند.
 
حجت الاسلام معاضدی عالی گفت: جوانان در این حرکت معنوی با ایثارگری‌ها و از خود‌گذشتگی‌های دلیرمردان دفاع مقدس آشنا می‌شوند چرا که امنیت و آسایش امروز ما مرهون خون شهیدان است.
 
معاضدی عالی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما به برکت ریخته شدن خون شهدا تامین شده است که لازم است آحاد مردم، مسئولین و بخصوص جوانان امروزی و نسل های آینده در جهت درک بهتر شنیده ها آگاهی سازی شوند که یکی از راه های آگاهی دهی به نسل امروزی و آینده، بازدید از مناطق جنگی دوران 8 سال دفاع مقدس است.
 
سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل


ارسال نظرات