مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خبر داد:

اعزام بیش از 500 نفر از سرگروه های و مربیان صالحین به اردوی توانمندسازی صالحین

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت: بیش از 500 نفر از سرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین بسیج مساجد و محلات و بسیج جامعه زنان سپاه شاهرود به اردوی توانمندسازی صالحین در مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۷۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام بیش از 500 نفر از سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان سپاه شاهرود به اردوی توانمندسازی صالحین در مشهد مقدس اظهار کرد: این افراد در دو مرحله برای حضور در دوره توانمندسازی نظام صالحین در مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در این دوره آموزشی و زیارتی با توجه به سرفصل ابلاغی و تقویت مربیان و سرگروه های صالحین جهت کیفی سازی حلقه ها و رفع مشکلات مربیان و سرگروه های صالحین در راستای برنامه های تعلیم و تربیت برگزار شده است.

مرتضوی تصریح کرد: از سپاه ناحیه شاهرود طی چهار مرحله قریب به 300 سرگروه و مربی خواهر و بیش از 200 سرگروه و مربی برادر به مدت 4 روز اعزام شده اند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به اهمیت نظام صالحین در ساختارسازی معنوی و بصیرتی بسیجیان گفت: تلاش مجموعه صالحین این است که سرگروه ها و مربیان با توانمندی بالا بتوانند متربیان را در راستای جنگ نرم دشمن ایمن سازی کرده و بتوانند در این جنگ نابرابر سربازانی لایق و مدافع تربیت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار