فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود گفت: در راستای ترویج سبک زندگی کارگاه های دخترانه و مادرانه در پایگاه های بسیج خواهران شاهرود در حال اجراست.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۸۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
نفیسه سبحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه های دخترانه و مادرانه در پایگاه های بسیج حوزه جامعه زنان صدیقه کبری(س) اظهار کرد: این کارگاه های با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی و توجه به نیازهای مادران و دختران و ارتباط این دو با خانواده و جامعه برگزار می شود.

وی افزود: این کارگاه ها به مناسبت های مختلف در سطح پایگاه ها با حضور کلیه بسیجیان خواهر اجرا می شود و کارگاه های تخصصی نیز برای دختران و مادران بصورت مجزا با حضور کارشناسان مجرب حوزه و دانشگاه و در موضوعات مختلف فرهنگی ،مهارت های زندگی،مشاوره ای آگاهسازی و روشنگری و خانواده برگزار می گردد.

سبحانی تصریح کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن و نیاز بیشتر خانواده ها به آگاه سازی نسبت به راه های تهاجم دشمن به بنیان خانواده ها و آسیب پذیر تر بودن دختران و زنان جامعه این کارگاه ها اجرا که با استقبال خوب بسیجیان و حتی غیر بسیجیان روبرو است.

وی ادامه داد: توجه به فرهنگ دینی و آگاهسازی جامعه از خطرات ابزار جنگ نرم دشمن مانند ماهواره و تلفن همراه و شبکه های مجازی و ترویج سنت های دینی و الگوهای اسلامی چون فاطمه زهرا(س) از اهداف این کارگاه هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها