رییس مجمع بسیج استان سمنان گفت: تفکر بسیجی ظرفیت عظیمی است که در میدان های مختلف توان خود را اثبات کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۹۱۹۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عربی در در اولین مجمع بسیج استان سمنان در سال95 که با حضور بيش از 250 نفر از شوراهای اقشار، شوراهای بسیج استان، کارگروههای تخصصی، هیات رییسه مجامع شهرستانها، فرماندهان نواحی بسیج، صاحب نظران، نخبگان، فرهیختگان و مسئولان بسیج استان سمنان در سالن اجتماعات دانشکده رازی سمنان به همت مرکز هماهنگی هم اندیشی راهبردی اقشار بسیج سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: قرآن راهنمایی جامعی برای مبارزه علیه کفار است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به بحث جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر یعنی ایستادگی مردم و تبعیت نکردن از دشمن در میدان های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، اخلاقی و ... و از این آیات و روایات و بیانات می توان موضع گیری های اسلام و قرآن و رهبری را در مقابل دشمنان احصا کرد.

رییس مجمع بسیج استان سمنان تأکید کرد: باید به قرآن و رهنمودهای امام و رهبری مراجعه کنیم تا مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه مان را از پیش رو برداریم و بدانیم که با کنار آمدن با دشمن مشکلی حل نخواهد شد چه بسا اگر مشکلات بیشتر نشود کم نخواهد شد.

وی بیان داشت: ما ظرفیت عظیم انقلاب اسلامی از لحاظ فکری، سیاسی، اجتماعی، خانوادگی و ... را دارا هستیم و تفکرات عظیم رهبری و امام ظرفیت و سرمایه عظیمی است که ما در کنار اینها هیچ نیازی به کمک دشمنان نداریم آنهم دشمنان قسم خورده ای چون آمریکا که به خون تک تک ما تشنه است.

رییس مجمع بسیج استان سمنان تأکید کرد: تفکر بسیجی ظرفیت عظیمی است که در میدان های مختلف توان خود را نشان داده است.

عربی بیان داشت: در طرح های ارائه شده در مجمع بسیج استان انقلابی گری و مطالبه گری از متولیان لحاظ شده است و باید گفت می توان با این طرح های پیشنهادی با همدلی و همراهی همه مسئولان مشکلات مملکت را حل و فصل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها