مدیرمسئول خبرگزاری تابناک استان مرکزی گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با هجمه دشمنان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام برعهده دارند.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۱۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، عبدالرحیم علیپور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین دفتر استانی خبرگزاری تابناک در استان مرکزی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه گفت: اطلاع‌رسانی در دنیا از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: با تغییر رویکرد رسانه‌ها در دهه‌های اخیر از مکتوب به مجازی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، سرعت انتشار اخبار و اطلاعات و حجم سنگین آن گاهی اوقات مردم را به سردرگمی دچار می‌کند، حتی در پاره‌ای از مواقع راست و دروغ با هم درآمیخته می‌شود و به گوش مردم می‌رسد.

مدیرمسئول خبرگزاری تابناک استان مرکزی تصریح کرد: زمانی که باطل را حقیقت جلوه و حقیقت را باطل جلوه دهیم می‌توان بزرگترین انحراف را در اندیشه و عمل مردم به وجود آورد، راستی و راست‌گویی مردم را به سمت نور و دروغگویی و ضدیت با حقیقت انسان‌ها را به سمت ظلمات خواهد کشاند.

علیپور با اشاره به این مسائل گفت: رسانه‌ها در عصر حاضر رسالتی عظیم و پیامبرگونه برعهده دارند چراکه در شرایط حاضر و با توجه به هجمه نرم دشمن جوانان به استفاده از فضای مجازی ترغیب شده‌اند از این‌رو اطلاع‌رسانی به امری خطیر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: خبرگزاری تابناک استان مرکزی در طول 14 ماه فعالیت آزمایشی توانست یک‌هزار خبر در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی اطلاع رسانی داشته که با توجه به بازخورد اخبار انتشار یافته نزدیک به 20 هزار بازدیدکننده داشته است.

مدیرمسئول خبرگزاری تابناک استان مرکزی تصریح کرد: بستر اطلاع رسانی حرفه‌ای بر حقیقت و صحت اطلاعات است، از نظر حیطه ماموریت تابناک، در چارچوب ضوابط و قوانین کشور به عنوان نقشه راه برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی تعریف شده است.

علیپور ادامه داد: اطلاع‌رسانی شفاف و منطبق با خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران از وظایف و رسالت تابناک است و در این مسیر شاهد تلاش کارکنان خود است که متعهدانه در این مسیر گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات