خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجندخبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه بیش از 2 هزار حلقه صالحین بسیج در سطح شهر ستان بیرجند فعالیت می کنند، گفت: بسیج در سطح جامعه علاوه بر اثر گذاری باید خودسازی کند که مثمر ثمر باشد.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۲۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، غلام رضا فلاحی صبح امروز در اولین نشست مجمع عالی بسیج شهرستان بیرجند اظهارداشت: این مجمع با هدف دو محور بهرمندی از فرمایشات نماینده ولی فقیه در استان و انتخاب مجمع هیئت رئیسه برگزار خواهدشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه ها با حضور بسیجیان نقش آفرینی می کند، گفت: وظیفه بسیج وسپاه دفاع از دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به نقش بسیج درعرصه فرهنگی عنوان کرد: حلقه های فرهنگی تربیتی، مهارتی، بصیرتی و معرفتی صالحین که امسال هفتمین سال از آن می گذرد یک ظرفیت بزرگی درعرصه فرهنگی است.

فلاحی با بیان اینکه بیش از 2هزار حلقه صالحین در سطح شهرستان بیرجند فعالیت می کنند، افزود: بسیج در سطح جامعه علاوه بر اثر گذاری باید خودسازی کند که مثمر ثمر باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از نخبگان بسیجی و بسیج برای مقابله با آسیب های فرهنگی تاثیرات فراوانی دارد، گفت: توجه به منویات امام خامنه ای(حفظه الله) ما را در هر کاری موفق می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به موضوعاتی که بسیج در آن ورود پیدا می‌کند، یادآور شد: گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر با همکاری دادگستری و بسیج باید ساماندهی شود چرا که دشمن با اقدامات خود سعی دارد در باورها و ارزش‌های اسلامی در بین جوانان رخنه کند و ما باید برای مقابله با دسیسه‌های دشمن آمادگی داشته باشیم.

فلاحی با اشاره به اینکه بسیجی باید افزایش سواد رسانه‌ای داشته باشید، اظهار داشت: در عرصه سیاسی نشست‌های بصیرتی در مناسبت‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به فرمایش امام خامنه ای(حفظه الله) که می‌فرمایند «بسیج، سیاسی است اما سیاست زده نیست»، افزود: مجمع عالی بسیج باید مانند همیشه در همه عرصه‌ها اقدامات خوبی انجام دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: در بحث امنیتی آمادگی گردان‌های کوثر، امام علی(ع)، بیت المقدس و دیگر گردان‌ها را در سطح شهرستان بیرجند داریم و در اردیبهشت ماه شاهد فعالیت‌های این گردانها در قالب رزمایش بودیم که 110 درصد گردان‌های بسیج شهرستان، حضور فعال و پررنگی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها