خبرهای داغ:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مراغه آینده نظام را در گرو خط سرخ شهادت و آرمان های دفاع مقدس دانست.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۳۱
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سردار احمد حق طلب گفت: جوان های مومن و متعهد به خصوص شهدای مدافع حرم از همین گنجینه های شهدا و کاروان های راهیان نور  الگو گرفته و مسیر رستگاری را پیدا کرده اند.

حق طلب افزود: ارزش های دفاع مقدس به وسیله همین آثار و خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس  به جوانان و آیندگان انتقال خواهد یافت و امروز هم که جوانان  با این همه شور و نشاط از حرمین اهل بیت(ع) دفاع می کنند به برکت همین فرهنگ ایثار و شهادت دروان دفاع مقدس است که از گذشته به جوانان انتقال یافته است.

وی خطاب به شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: بسیاری از شهدای دوران دفاع مقدس از قشر مجرد جامعه بوددند در حالی که شهدای مدافع حرم  عموما متاهل و دارای زن و فرزند هستند و از اهل و اعیال خود دست کشیده و عاشقانه به سمت شهادت راهی می شوند.

رئیس سازمان حفظ  آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خطاب به جانبازان و خانواده های شهدا  خاطرنشان کرد : شما مدافعان عزیز انقلاب اسلامی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس خوب عمل کرده اید و استقبال جوانان امروز جامعه از حرمین شریفین گواه عمل خوب شماست .

حق طلب در ادامه سخنان خود افزود: امروز که انقلاب ما با این قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می دهد به برکت خون پاک این شهداست و اگر خونپاک شهدا نبود انقلاب این گونه بیمه نمی شد .

وی تاکید کرد: ما باید دقت و همت داشته باشیم تا راه شهدا و آرمان های دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود تا از شهدا شرمنده نشویم، در غیر این صورت فرهنگ عاشورا و ارزش های دوران دفاع مقدس از بین خواهد رفت .
ارسال نظرات