اعضای بسیج رسانه شهرستان نوشهر تجلیل شدند/ تصویر

با همکاری بسیج رسانه و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر ، طی نشستی صمیمی ، اعضای بسیج رسانه این شهرستان به مناسبت هفته خبرنگار مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۳۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نوشهر، اعضای بسیج رسانه شهرستان نوشهر طی نشستی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نوشهر در سالن اجتماعات این ناحیه مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

فرمانده سپاه نوشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار و دهه کرامت، هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از خبرنگاران بسیجی نوشهری عنوان و اظهار کرد: نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: خبرنگاری یک شغل نیست بلکه انگیزه خاصی است که در درون خبرنگاران برای کمک به انقلاب و جامعه اسلامی است و در واقع آن‌ها بدون چشم‌داشت مالی در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال دارند.

مرتضی رمضانی خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و گفت: خبرنگاران با تجزیه و تحلیل‌هایی که در رسانه‌ها دارند به مردم و مسئولین در جهت اطلاع از وضعیت موجود دستگاه‌های اجرائی کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: رشد و توسعه جامعه نیاز به حضور اصحاب رسانه دارد چراکه حضور آن‌ها باعث می‌شود مردم به حقایق جامعه بیشتر اطلاع پیدا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر به شخصیت و پیام رسانی حضرت زینب(س) به عنوان اولین خبرنگار جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: شغل خبرنگاری به‌ مثابه ادامه‌دهنده بودن راه حضرت زینب(س) است گه اگر این بانوی بزرگ اسلام وقایع کربلا را بازگو نمی‌کردند کسی از آن مطلع نمی‌شد.

وی انقلابی‌بودن، ماندن و عمل‌کردن را از جمله ویژگی‌های خدمت صادقانه به نظام اسلامی از منظر امام خمینی(ره) بیان کرد و یادآورشد: خبرنگاران بویژه اعضای بسیج رسانه ، باید این روحیه را در خود تقویت کنند و نسبت به رسانه‌های دروغینی که علیه نظام، انقلاب خبرپراکنی کرده و بر دستاوردهای آن چشم برمی‌بندند ، با قلم‌های صحیح اطلاع‌رسانی کنند.

رمضانی با بیان اینکه انعکاس واقعیات جامعه در رشد و توسعه نظام موثر است، ادامه داد: بخشی از این ماموریت در تبیین فرمایشات رهبری و شعار سال توسط خبرنگاران محقق می‌شود که خبرنگاران باید قدم‌های مثبتی در این راه بردارند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید واقعیت‌های جامعه را به‌دور از نگاه‌های جناجی و با این شرط که از اصل قضیه منحرف نشوند، انعکاس داده ، هم مشکلات را به مسئولان گوشزد کنند و هم مردم را به اتفاقاتی که در جامعه می‌افتد آگاه نمایند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به‌قدری زیاد است که با اطلاع‌رسانی صحیح آن می‌توان مردم را به آینده انقلاب امیدوار کرد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در صدور انقلاب اسلامی ایران به‌خارج از مرزها نقش مهمی داشته اند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید محمود صارمی ، بیان کرد: بعد از انقلاب با توجه به هجمه فرهنگی دشمن در این نظام نقش موثر خبرنگاران قابل ستایش است چراکه اگر خبرنگاران نبودند قطعاً رشادت‌ها و حماسه‌های آن دوران انعکاس پیدا نمی‌کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و تندیس از اعضای فعال بسیج رسانه نوشهر تجلیل شد و به پنج خبرنگار نمونه بسیجی نیز هدایای نقدی اهدا گردید.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار