خبرهای داغ:
دانش آموزان امانت هی الهی در دست معلمان هستند که باید مسائل شرعی، عبادی و اخلاقی را به آنان آموزش دهند.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۳۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
معلمان مسائل شرعی، عبادی و اخلاقی را به دانش آموزان آموزش دهند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار جمعی از دانش آموزان دبیرستان مفید قلهک تهران به همراه معلمان و اولیاء دانش آموزان در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با ابراز خرسندی از دیدار دانش آموزان و خیرمقدم به آنان، خطاب به معلمین و اولیاء دانش آموزان گفت: این فرزندان امانت های خداوند هستند. از روزی که به دنیا می آیند علاوه بر اینکه باید به امور زندگی و بهداشت و سلامت آنان رسیدگی و توجه نمود و به فکر آینده ی آنان بود همچنین بایستی مسائل شرعی و عبادی و مسائل اخلاقی نیز به فرزندان آموزش داد.

معظم له افزود: معلمین و والدین که زحمت می کشید تا فرزندان خوب تربیت شوند باید مسائل اسلامی را نیز به آنان یاد بدهید مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً.

وی خاطر نشان کرد: اگر کسی فرزندش را ممتاز و عالی تربیت کند گویا که دنیایی را تربیت کرده است. امیدوارم که معلمین و خانواده ها دقت کنند و فوق برنامه داشته باشند تا باعث رشد و تعالی فرزندان شوند.

در پایان، آیت الله موسوی اردبیلی برای موفقیت روز افزون دانش آموزان و معلمین و اولیاء آنان از خداوند متعال مسئلت نمود.

خاطر نشان می شود: در ابتدای این دیدار، مدیر دبیرستان مفید گزارشی از روند رو به رشد فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش آموزان در این دبیرستان را خدمت معظم له ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها