فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه خبر داد:

اجرای برنامه های فرهنگی در 5 طرح ساحلی و تفرجگاهی در آستانه اشرفیه

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه گفت: برنامه های فرهنگی در 4طرح ساحلی و یک طرح تفرجگاهی در شهرستان آستانه اشرفیه اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۴۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

سرهنگ فیضيان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه 4طرح ساحلی و یک طرح تفرجگاهی در شهرستان آستانه اشرفیه اجرا می شود اظهار کرد: از جمله بخش های این طرح، نمایشگاه های فرهنگی، غرفه های صنایع دستی، حجاب و عفاف، مشاوره  و جنگ های شادی است.

وی هدف از این طرح ها را طریقه صحیح استفاده کردن از فضاهای ساحلی و تفرجگاه‌ها و ارائه پیام‌های فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: با انجام این کار، هم اوقات فراغت این مردم را پُر کرده و هم پیام‌های فرهنگی و برنامه‌های ورزشی به مسافران ارائه می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستانه اشرفیه ایجاد فضای شادی و بانشاط سالم را از مهمترین اهداف برگزاری این طرح ها خواند و افزود: برقراری  فضای آرام و امن از مهمترین دستاوردهای برپايي اینگونه طرح هاست.

سرهنگ فیضیان ادامه داد: در جنگ شادی، هنرمندان صدا و سیما در موضوعاتی همچون آسیب های ماهواره و مسائل اجتماعی به اجرای برنامه می پردازند که مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

وی از برگزاری غرفه های مختلف در حاشیه این طرح ها خبر داد و یادآور شد: برپایی غرفه اقتصاد مقاومتي در راستای نمایش تولیدات بومی و محلی یکی از بخش های مهم در برپایی غرفه هاست که با استقبال خوب بازدیدکنندگان همراه است.

ارسال نظرات