خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه امام علی النقی(ع) سپاه ولایت تبریز در حاشیه اردوی جهادی این حوزه گفت: طبق آیات و روایات جهاد در راه خدا فقط مربوط به شرکت در میدان نبرد و صرفا نظامی نیست بلکه هر کاری که برای رضای خدا انجام گیرد جهاد است.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۶۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، طاهر پورحسین با اشاره به اردوهای جهادی افزود: همین اردوهای جهادی که با هدف خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم توسط گروه‌های مختلف جهادی و از جمله بسیج مساجد انجام می شود از نمودهای جهاد در راه خدا بشمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که اخلاص در کارها وجود نداشته باشد جهاد هیچ ارزشی نخواهد داشت، اظهار داشت: البته نکته مهم در جهاد، نیت پاک و اخلاص است، گرچه جهادگران چند روز از خانه و خانواده خود دور می‌شوند و در روستاهای دور افتاد و محروم با همه وجود کارهای مختلف عمرانی، آموزشی، پزشکی، فرهنگی و غیره انجام می‌دهند باید تلاش کنند این همه مشقت را با نیت خالص انجام دهند تا با ارزش شود.

پورحسین در ادامه با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی و برای پیشرفت کشور چاره‌ای جز جهاد در همه زمینه ها نداریم، یادآورشد: برخی از افرادی که تصور می‌کنند راه‌حل مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و غیره مردم ما چیزی به‌غیر از جهاد است، سخت در اشتباه هستند.

وی با اشاره به اینکه مدیون امام(ره)، شهدا و انقلاب هستیم که این راه را به روی ما گشودند، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم به ‌طور شایسته در این مسیر گام برداریم و وظیفه‌ای را که بر دوش داریم به نحو احسن انجام دهیم.

ارسال نظرات