خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی ۴ دانشگاه بزرگ اصفهان در بیانیه ای تأکید کردند؛

آمریکای مؤدب فعلی همان آمریکای مستکبر سال ۳۲ است/ مسئولان جلوی نفوذ از طریق برنامه ششم توسعه را بگیرند

بسیج دانشجویی چهار دانشگاه بزرگ اصفهان با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند: آمریکای باهوش و مؤدب فعلی همان آمریکای مستکبر و خون‌خوار سال ۳۲ است.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۸۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های اصفهان، آزاد اسلامی واحد اصفهان، آزاد اسلامی واحد نجف آباد و دانشگاه پیام نور اصفهان به مناسبت سالروز کودتای ۲۸ مرداد و نتیجه اعتماد بی‌مورد به آمریکا بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ آمده است: هر سال با رسیدن سالروز ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ خاطرات تلخی برای ملت همیشه در صحنه و بیدار ایران اسلامی مرور و تداعی می‌شود. روزهایی که دولت وقت کشور ایران به خاطر عدم هوشیاری و بصیرت کافی مسئولانش خصوصاً دکتر مصدق، کودتایی با هماهنگی انگلیس خبیث و آمریکای خون‌خوار شکل گرفته و مشکلات عدیده‌ای برای ملت و کشور ایران به وجود آمد.

در ادامه این بیانیه آمده است: کودتای ننگین ۲۸ مرداد که با دخالت مستقیم کشور مستکبر آمریکا شکل گرفت تنها یک دلیل محکم و مستدل دارد، آن هم اعتماد بی‌جا و بی‌مورد به دشمن بود. دشمنی که در طول تاریخ ایران همواره دشمنی خود را با ملت و کشور ایران ثابت کرده و در این راه از هیچ ابزاری فروگذار نکرده است.

دانشجویان بسیجی ۴ دانشگاه بزرگ اصفهان تصریح کردند: با شکل‌گیری انقلاب مقدس اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، دشمنی دولت مستکبر امریکا با ملت ایران نه‌تنها کم نشده بلکه با قدرت گرفتن روز افزون کشور اسلامی ایران بر دشمنی آمریکا نیز افزوده شده و با بروز اتفاقاتی همچون انهدام هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آب‌های همیشه نیلگون فارس، حمله نظامی به طبس، هدایت و راهبری منافقین کوردل، هدایت فتنه گران در اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و … همواره ذات واقعی خود را به ملت ایران نشان داده است.

بسیج دانشجویی ۴ دانشگاه بزرگ اصفهان ضمن اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کرده‌اند تا نابودی کامل اسلام از پای نخواهند نشست، تأکید کردند: مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند انتظار طلوع آفتاب برجام از سمت غرب خیالی باطل است و دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کرده‌اند تا نابودی کامل اسلام از پای نخواهند نشست و البته با بصیرت، اخلاص و عمل به‌موقع مردم عزتمند کشور، دولت‌های مستکبر خصوصاً آمریکای جنایتکار این آرزوی باطل خود را به گور خواهند برد.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: ما دانشجویان بسیجی چهار دانشگاه بزرگ اصفهان این نکته را به مسؤولان ایران گوشزد می‌کنیم که آمریکای باهوش و مؤدب فعلی همان آمریکای مستکبر و خون‌خوار سال ۳۲ است. حال که جنگ سخت در برابر اراده مردم ایران اثرگذار نبوده لازم است مسؤولان با هوشیاری کامل و حمایت از عزت واقعی مردم همیشه در صحنه ایران عزتمند، جلوی جنگ نرم و نفوذ آرام دشمن به داخل کشور را گرفته و راه‌های ضربه زدن نفوذی‌ها را از طریق تصویب برنامه ششم توسعه و عقب نگه داشتن ایران را با انعقاد قراردادهایی همچون قراردادهای IPC بگیرند و با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، موجبات پیشرفت و عزت ملت ایران را در تمام عرصه‌ها به وجود آورند.

ارسال نظرات