خبرهای داغ:
حجت الاسلام هاشمی گفت: می طلبد تمامی دهیاران حاضر در روستاهای فاقد خانه قرآن به منظور اجرای طرح قرآنی، نهایت همکاری را با سازمان تبلیغات داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۸۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، صبح امروز همایش دهیاران با موضوع کمک به تشکیل و توسعه خانه های قرآن روستایی برگزار شد.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی بخش بن رود با توجه به اهمیت قرآن در زندگی گفت: می طلبد تمامی دهیاران حاضر در روستاهای فاقد خانه قرآن ، نهایت همکاری را با سازمان تبلیغات داشته باشند.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برخواسته از انقلاب اسلامی است که در زمینه سیاست های مقام معظم رهبری انجام وظیفه می‌کند تا بتواند به بهترین نحو، در این خصوص قدم بردارد.

وی با بیان اینکه این سازمان فرهنگی دو ماموریت اساسی و مهم را بر اساس اساسنامه‌ای که دارد پیگیری می‌کند، تصریح کرد: این اساسنامه توسط شخص مقام معظم رهبری امضاء و ابلاغ می‌شود و همه باید نسبت به انجام ماموریت مذکور همت گمارند.

رئیس سازمان تبلیغات بخش بن رود به اهداف مهم این سازمان اشاره کرد و افزود: احیاء و اشاعه اندیشه اسلام در تمامی زمینه‌ها، دفاع از انقلاب اسلامی و شناخت توطئه‌های فرهنگی بیگانگان برای مبارزه با آفت‌های التقاط و تحجر، همچنین گسترش کمیت و کیفیت تبلیغات دینی و برانگیختن احساس مسؤلیت عموم در قبال اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهم این اهداف است.

در این جلسه مقرر شد دهیاران زمینه لازم برای جذب کمک خیرین روستایی را فراهم کنند تا خانه های قرآن روستایی ساخته شود و همچنین افراد مستعد برای مسابقات قرآنی معرفی شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها