خبرهای داغ:
سرهنگ رحمتی:

در تولید محصولات فرهنگی وفضاسازی اماکن بسیج و سپاه رعایت اصول لازم الرعایه و شاخص های تایید محتوا بسیار مهم است.

برگزاری کارگاه تایید محتوا با حضور مسئول نمایندگی،فرماندهان،مدیران عقیدتی نظارت،مسئولان فرهنگی ومسئولات سایت عملکردی حوزه ها در نماز خانه ناحیه شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۸۷۲۹۳۲۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه کارگاه تایید محتوا با حضور فرماندهان ،مدیران عقیدتی نظارت و مسئولان فرهنگی و مسئولان سایت عملکردی حوزه ها در نماز خانه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ رحمتی مسئول تایید محتوا نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) با تاکید بر اهمیت مباحث فرهنگی در کشور گفت:بنا بر رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی  مباحث فرهنگی از اهمیت بالای برخواردار هستند و اگر به آن پرداخته نشود می تواند مشکلات متعددی را در جامعه پدید آورد.یکی از این مشکلات می تواند خود باختگی فرهنگی باشد.که خطرات زیادی برای جامعه دارد.

وی افزود:رسالت دفتر تایید محتوا در سپاه و بسیج صیانت و تضمیین سلامت مجرای تغذیه فکری و فرهنگی است. بنابراین در تولید محصولات فرهنگی از قبیل نماهنگ،بنر،پوستر وفضاسازی اماکن بسیج و سپاه رعایت اصول لازم الرعایه و شاخص های تایید محتوا بسیار مهم است.

مسئول تایید محتوا نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد:در بررسی و تایید محتوا به 4 نکته باید توجه کرد:آیات و روایات،منویات و رهنمودهای رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی  ،احکام و فقه و اصول لازم الرعایه

سرهنگ رحمتی در پایان خاطر نشان کرد: در تولید محصولات فرهنگی اگر محتوا خوب باشد بستر اصلاح جامعه نیز مهیا می شود.
ارسال نظرات