حجت الاسلام حسینی: دولت تدبیری به خرج دهد؛ مجلس در قبال حقوق محرومین اینقدر بی تفاوت نباشد و قانونی جهت حمایت از بیماران نیازمند وضع کند.
کد خبر: ۸۷۲۹۳۷۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خحبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ امام جمعه ابرکوه با اشاره به31 مرداد ماه روز مساجد گفت: آتش زدن مسجد الاقصا توسط اسرائیل، بمباران کردن مساجد ایران توسط صدام و امروز نیز ویران کردن مساجد یمن توسط آل سعود یهودی، یکی از نشانه های دشمنی با خدا است؛ لذا مردم باید خودشان رونق بخش مساجد ونمازهای جماعت باشند.

حسینی در ادامه با بیان اینکه روز مسجد، فرصتی است در جهت باز خوانی نقش وجایگاه مسجد گفت:توصیه من به شما مؤمنین این است که خودتان وجوانانتان رونق بخش مساجد ونمازهای جماعت باشید.

وی در ادامه به اهمیت صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: دشمن با اعمال تحریم های ظالمانه ناخواسته سبب خیر شد؛ دانشمندان خلاّق ایران نه تنها محدود نشدند بلکه هم به خودکفائی رسیدند و هم پاسخگوی بازار جهانی شدند. جوانان ایران با رهنمودهای امام راحل و فرامین فرماندهی کل قوا، به زور مداران مستکبر و آمریکا تفهیم کردند که پاسخ تهدید، تهدید است نه انعطاف و مشی دیپلماسی!

حسینی خاطر نشان کرد: کسانی که خائنانه نسبت به کم کردن یا برداشتن از بودجه دفاعی کشور نظر می دهند یا می گویند که «روز موشک گذشته است»، باید بدانند که به لطف همین دستاوردهای خیره کننده دفاعی است که ایران در منطقه از دشمنان زهر چشم گرفته و با صلابت نشان داده است که تسلیم زیاده خواهی آنان نمی شود.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به یکم شهریوز روز پزشک گفت: متأسفانه حوزه پاک پزشکی نیز به تعرفه های بی پروا آلوده شده و وزارت بهداشت با اهمال در امر نظارت بر در آمد پزشکان و تعرفه های پزشکی در کشور کاری کرده که بیماران به جای درمان جان به لب شوند! در حالی که این پزشکان با پول همین مردم به نوائی رسیده اند.

حسینی یادآور شد:پس آن شعار خدمت به محرومان و سوگند پزشکی برای مددکاری درماندگان چه شد؟ چرا باید شهرهای کلان درکشور و استان، مرکز ثقل پزشکان متخصّص و فوق تخصّص باشد امّا شهرهای محروم مانند ابرکوه، حقوق مردمانش پایمال شود؟! دولت تدبیری به خرج دهد؛ مجلس در قبال حقوق محرومین اینقدر بی تفاوت نباشد و قانونی جهت حمایت از بیماران نیازمند وضع کند.

وی، خطاب به مسئولین بیمارستان تأکید کرد: قابلیت های خود را در بخش درمان و پرستاری بیشتر و بهتر از گذشته نشان دهید و اینقدر مردم را ناراضی نکنید.

امام جمعه ابرکوه افزود: هفته گذشته اعلام شد که162هکتار از بافت تاریخی ابرکوه ثبت حفاظ تاریخی شده است؛ دراین خصوص با اینکه ما هم تأکید بر ضرورت حفظ آثارتاریخی به عنوان شهر نمونه گردشگری کشور داریم؛ امّا میراث فرهنگی باید مردم را در این خصوص بیشتر آگاه کند.

حسینی در خصوص هفته دولت نیز گفت: هفته دولت فرصتی است تا ملت از دولت حمایت کرده و خدمات آنان را ارج نهند و از سوی دیگر دولتمردان نیز منش خود را در موازنه با الگوهای شهیدان رجائی و باهنر قرار داده، وجهه مردمی خود را حفظ کنند و جناح گرایی نکنند.

وی ادامه داد: عناصر دولت باید مایه دلگرمی مردم باشند تا مردم احساس نکنند عناصر حامی جریان فتنه در مصدر تصمیمات حکومتی نفوذ دارند و القائات غلط و شائبه دار به مدیران کلیدی کشور دارند.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار مردم از دولت ساده زیستی، پاک دستی، خدمت خالصانه، حضور مستمر در جایگاه خدمت، ترجیح منافع ملی بر مصالح شخصی، ایستادگی شجاعانه درمقابل مداخلات بیگانه، مشی جهادی در اندیشه و عمل و تبعیت از فرامین ولی فقیه است.

ارسال نظرات