مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه هشترود:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه هشترود در دوره توانمندسازي شوراي واحدهاي پيشگام با یادآوری اینکه دشمنان ازديرباز در پي جدايي دين ازسياست و جلوه دادن دين به عنوان ابزار عقب ماندگي كشورها هستند، گفت: انقلاب ثابت کرد دين از سياست جدا نيست.
کد خبر: ۸۷۲۹۳۸۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام موحدی با تاکید به اینکه دین هرگز مانع پيشرفت كشورها نمی شود، افزود: دين موجب رشد و تعالي انسان و جامعه بوده و پيشرفت هايي كه كشور ما پس از انقلاب به دست آورده، نمونه بارزي براي اثبات اين قضيه است.

وی دانش آموزان را آينده سازان كشور عنوان و اظهار اميدواري كرد: دانش آموزان با اتكا به فرامين رهبر فرزانه انقلاب و توسل به ائمه اطهار، بتوانند راه پيشرفت و سعادت راطي كنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه هشترود با اشاره به پيشرفت هاي گسترده فناوري اطلاعات و نقش آن ها در زندگي، از دانش آموزان خواست از فناوري هاي نو در راستاي كارهاي بهينه استفاده کنند، چراكه علماي بزرگ دين در زمان هاي دور با كمترين امكانات و با تلاش خود به مقام هاي والای معنوي و علمي رسيده اند.

حجت الاسلام حامد رضايي مسئول تعليم و تربيت سپاه هشترود نیز در سخنانی، با توجه به اهميت حلقه هاي صالحين، تاكيد ويژه اي در بحث كارهاي تربتي داشته و بیان کرد: كارهاي تربيتي محدود به زمان و مكان خاصي نيست و دانش آموزان مي توانند از هر فرصتي براي اين كار استفاده کنند.

مدير اداره آموزش و پرورش بهمن اقدمي ازاعلام آمادگي و همكاري اداره آموزش و پرورش در راستاي پيشبرد اهداف بسيج دانش آموزي در واحدهاي مقاومت خبرداد و اظهار اميدواري كرد: دانش آموزان در كنار مديران مدارس بتوانند در پيشبرد اين برنامه ها موفق باشند.

دوره ياوران ولايت يادبود شهيد مدافع حرم اسماعيل كريمي، در جهت توانمندسازي اعضاي شوراي واحدهاي مقاومت پيشگام بسيج دانش آموزي در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش هشترود آغاز شد.

ارسال نظرات