خبرهای داغ:
امام جمعه مهربان:

دولت مردان به مطالبات رهبری توجه ویژه داشته باشند

کد خبر: ۸۷۲۹۳۹۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

خبرگزاری بسیج: امام جمعه مهربان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با بیان اینکه هفته نخست شهریور به هفته دولت نامگذاری شده، گفت: امیدواریم دولت مردان به مطالبات رهبری توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن مرسلی با تاکید به استقلال اقتصادی کشور، اظهار کرد: برای احیای اقتصاد نباید چشم خود را به دست دیگران بدوزیم.

وی با توجه به ضرورت استقلال فرهنگی در کشور، بیان داشت: استقلال فرهنگی مهمترین معضل کشور است که از استقلال اقتصادی هم مهم تر است .

حجت الاسلام مرسلی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به روز جهانی مساجد، گفت: نباید فراموش کنیم که مساجد مهمترین نقش در انقلاب اسلامی و مدیریت های فرهنگی دارند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان برای حضور وکارهای فرهنگی در مساجد برای رونق بخشیدن به فعالیت های قرآنی و فرهنگی، اهتمام لازم را داشته باشند که نیاز اصلی فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام مرسلی با توجه به جنایت های آل سعود وآل خلیفه در یمن و بحرین، تصریح کرد: آل سعود به عنوان غلام حلقه به گوش امریکا و اسراییل، وحشیانه ترین حملات خود را به روی مردم بی گناه یمن در بیمارستان ها انجام می دهد.

وی افزود: امریکا برای سرپوش گذاشتن به جنایت های اسرائیل در سرزمین های اشغالی و برای اینکه توجه مردم جهان را از آنها دور کند، جنگ نیابتی و برادرکشی را به راه انداخته است تا هم تسلیحات خود را به فروش برساند و هم دستاوردهای تازه نظامی خود را امتحان کند.

امام جمعه مهربان با اشاره به ائتلاف ایران و روسیه علیه تروریسم در منطقه، بیان داشت: این اتحاد صدای امریکا را در آورده، در حالی که خود آن ها تروریست را ایجاد کرده بودند و تروریست فرزند ناخلف آن هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار