خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

توان دفاعی کشور هر روز باید افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید هر روز توان دفاعی خود را افزایش دهیم و نباید از افزایش توان دفاعی کشورمان غافل شویم.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۰۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: ما باید همیشه خود را برای رویا رویی با دشمن آماده کنیم و توان دفاعی خود را بالا ببریم.
وی اظهار کرد: امریکا تمام تلاش خود را می کند که به توان دفاعی ایران و قدرن نظامی ما لطمه بزند اما راه بجایی نمی برد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: باید همه ما خود را برای دفاع آماده کنیم و آماده مقابله با دشمنان باشیم.
وی با بیان اینکه هفته دولت در پیش است، اظهار داشت: دولتمردان در این هفته عملکرد خود را در بخش های مختلف به اطلاع مردم برسانند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در هفته دولت گفت: مقام معظم رهبری در فرمایش های خود بر استقلال اقتصادی کشورمان تاکید کردند.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تنها راه نجات ایران اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: همه ما باید اقتصاد مقاومتی را در اولویت قرار دهیم تا به خودکفایی برسیم.
آیت الله علما بر لزوم توجه به استقلال فرهنگی تاکید کرد و گفت: این فرهنگ است که امریکا را عصبانی نگه داشته، موشک ها را می سازد و انرژی هسته ای را ایجاد می کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه باید بنیاد خانواده را تقویت کرد، اظهار داشت: عفاف و حجاب برای خانواده ها لازم و ضروری است لذا باید آسیب های اجتماعی را بشناسیم و با آن اشنا باشیم.
وی اظهار کرد: امروز جنایت های امریکا و آل خلیفه محرز شده است، ما موظفیم که این جنایت ها را به مردم جهان معرفی کنیم.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود از سربازان گمنام امام زمان و نیروی انتظامی برای انهدام گروهی از تروریست ها در کرمانشاه تقدیر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان مدام به دنبال لطمه زدن به ایران اسلامی هستند، گفت: نیروهای امنیتی و نظامی برای مقابله با دشمنان آماده هستند و توطئه آنها را خنثی می کنند.
آیت الله علما در ادامه به شخصیت آیت الله میبدی که روز گذشته دارفانی را وداع گفت اشاره کرد و وی را عالمی عالیقدر و خوشنام عنوان کرد.
ارسال نظرات