خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سپاه امامت تبریز در فراخوان خواهران بسیجی این حوزه، با بیان اینکه دشمن با نفوذ و هجمه فرهنگی تلاش می کند دختران وجوانان کشور را از انقلاب اسلامی دور کند، گفت: باید با بصیرت دهی و روشنگری و امر به معروف و نهی از منکر، توطئه های دشمن را خنثی کنیم.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۳۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ناهیده ابراهیم نژاد افزود: امروز دشمن تنها به فکر جنگ نظامی و سخت نیست بلکه با انواع جنگ ها اعم از جنگ نرم، امنیتی و نیابتی و...در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: برای شکست دادن دشمن باید همیشه وهمه حال آماده بوده و با فراخوان ها و آموزش های لازم در مقابل دشمنان ایستادگی کرد بنابراین در این راستا، اعضای گردان کوثر حضرت خدیجه(س) در فراخوان یک روزه شرکت کردند.

به گفته ابراهیم نژاد در این فراخوان یکروزه خواهران بسیجی علاوه بر آموزش تیراندازی با سلاح های سبک در میدان تیراندازی نیز شرکت کرده و مهارت های تیراندازی را به صورت عملی انجام دادند.

وی دشمن شناسی و تهدیدهای جنگ نرم را از دیگر کلاس های این فراخوان عنوان و اظهار امیدواری کرد: با تداوم داشتن چنین دوره هایی بر حفظ انسجام وامادگی بسیجیان افزوده شود تا در مواقع نیاز از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

ارسال نظرات