خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: تنها راه رسیدن به استقلال اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است که برای رسیدن به این مهم باید به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر دانش بومی و رونق تولید داخلی عمل کرد.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۸۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: ملت ایران اسلامی باید با تلاش در ابعاد سیاسی و اقتصادی و فرهنگی همانند بعد نظامی به اوج اقتدار در جهان دست یابد.
وی با اشاره به پنج شاخص انقلابی بودن، انقلابی گری و انقلابی ماندن از دید رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: پایبندی به ارزش ها و مبانی اخلاقی و انقلابی یکی از این ویژگی ها است زیرا که این مبانی سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
وی اضافه کرد: سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی طبق آیات و روایات اهل بیت (ع) است و ملت ما نمی پذیرند کسی در لفظ تابع باشد ولی در عمل برخلاف سخنان امام راحل و رهبری حرکت کند.
امام جمعه قصرشیرین بیان کرد: همت بلند برای رسیدن به اهداف الهی ضروری است و امروز غرب می خواهد جوانان ما را از مسیر انقلاب و اسلام دور کند که نیاز است به تقویت باورهای دینی در جوانان اقدام کنیم و بدانیم که آینده جهان از آن ملت الهی ایران است.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: همچنین باید با حساسیت در برابر دشمن جهاد کبیر داشته باشیم و بدانیم که دشمنان ما مانند آمریکا دشمن ماهیتی هستند و بدانیم که سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما است.
ارسال نظرات