خبرهای داغ:
حجت الاسلام امینی با اشاره به اسراف در سفرهای استانی رئیس جمهور، گفت: مردم انقلاب نکردند تا این هزینه ها بر آن ها تحمیل شود؛ متاسفانه عده ای از مسئولان ساده زیستی را قبول ندارند و این موضوع با ابعاد فکری و شخصیتی امام راحل در تضاد است.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۰۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، امام جمعه نطنز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه یکی از مشکلات بزرگ شهر نطنز عدم سکونت مسئولان در این شهر است، گفت: ارتباط مردمی و در دسترس بودن از ویژگی های یک مسئول خوب است که متاسفانه بعضی از مسئولان در نطنز با نداشتن این ویژگی مردم را متضرر می کنند.

حجت الاسلام روح اله امینی به روز کارمند اشاره و تاکید کرد: کارمند گره انداز در کار مردم جهنمی است؛ کارمند باید خالص و صادق و بی توقع باشد و به طور قطع ضمن رضایت مردم، فعالیت او در صندوق ذخیره الهی نیز ثبت می شود.

وی در خصوص لزوم رعایت حجب و حیا گفت: عفیف بودن از ویژگی های اهل تقوا است و کسی که بندگی خدا را می کند و بنده واقعی خداست باید عفیف باشد.

خطیب جمعه نطنز با اشاره به روز جهانی مساجد، بیان کرد: فتنه گران سال ۸۸ مساجد را به آتش می کشیدند و به مسجدی ها نیز حمله می کردند؛ آن ها به خوبی می دانستند که مساجد مسلمان پرورش می دهد و این کار خلاف اهداف آن ها بود.

وی همچنین به روز پزشک اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه ما در کشور دچار ترافیک پزشکی شده ایم و امروز بر خلاف گذشته پزشک صادر می کنیم و مجرب ترین دکترها را نیز در دنیا داریم؛ بسیاری از این پزشکان دیروز در جنگ و امروز در اردوهای جهادی به ملت ایران خدمت کرده اند.

حجت الاسلام امینی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: بی شک ویژگی های اخلاقی و عملی این شهیدان، آن ها را برجسته کرده است؛ امروز شاخصه های فکری و شخصیتی این دو شهید بزرگوار میزان مسئولان است.

وی ادامه داد: گاهی مسئولان در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند و نظارت مجلس هم گاه وجود ندارد، مردم وزرا و رئیس جمهورها را با شهیدان رجایی و باهنر می سنجند و اگر نزدیک به این دو باشند مردم به آنان عشق می ورزند.

امام جمعه نطنز در پایان با اشاره به اسراف در سفرهای استانی رئیس جمهور، خاطر نشان کرد: مردم انقلاب نکردند تا این هزینه ها بر آن ها تحمیل شود؛ متاسفانه عده ای از مسئولان ساده زیستی را قبول ندارند و این موضوع با ابعاد فکری و شخصیتی امام راحل در تضاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها