خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسمی گفت: علیرغم گذشت ۸ ماه از تکمیل قسمتی از این جاده و همچنین وجود تمام خطراتی که هر لحظه جان مسافران را در این مسیر تهدید می کند، مسئولان هیچ اقدامی برای بهره برداری از آن نکرده اند.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۰۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته دولت، خطاب به مسئولان اظهار کرد: ارتباط با مردم و زیستن میان آن ها از ویژگی های اصلی یک مسئول خدوم است؛ مسئولان باید به توصیه های رهبری در مسیر خدمت به مردم عمل کرده و هرگز پست و مقام خود را وسیله ای برای چپاول اموال بیت المال ندانند.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی با تاکید بر اینکه مسئولیت هرگز نباید پلی برای رسیدن به مادیات باشد، افزود: توصیه های گذشته رهبر انقلاب در مورد مسئولان نشان می دهد که ایشان همواره نسبت به ثروت اندوزی حرام حساس بوده اند و این حساسیت فقط مربوط به زمان حال نمی شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شاخصه های رفتاری و گفتاری این دو شهید بزرگوار که مهم ترین آن ها ساده زیستی، مردمی بودن، جدیت در خدمت رسانی و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی بود باید همواره زنده نگه داشته شود.

خطیب جمعه بادرود از عدم افتتاح و بهره برداری از باند دوم جاده بادرود به کاشان انتقاد و اظهار کرد: علیرغم گذشت ۸ ماه از تکمیل قسمتی از این جاده و همچنین تمام خطراتی که هر لحظه جان مسافران را در این مسیر تهدید می کند، مسئولان هیچ اقدامی برای بهره برداری از آن نکرده اند.

وی ضمن تشریح مصادیق آسیب زدایی از زبان، بیان کرد: سخنان ما جزئی از اعمال ما است پس احکام پنج گانه بر گفتار ما نیز حاکم است و باید حساب شده سخن بگوییم.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: شخصیت آدمی در گرو سخن خودش است و هنگامی که سخن گفت شخصیتش در اختیار سخنش قرار می گیرد پس باید از زبان خود در مسیر حفظ شخصیت حراست کند.

وی ضمن بزرگداشت مقام آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی، بیان کرد: آزادگان هرگز از حقوق جمهوری اسلامی کوتاه نیامدند و اسارت آن ها نیز باعث نشد تا ذره ای از آرمان های نظام و انقلاب عقب نشینی کنند؛ این درس عزت و ایستادگی امروزه باید برای همه مردم و مسئولان الگو قرار گیرد.

امام جمعه بادرود با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ۳۲، خاطر نشان کرد: کودتای ۲۸ مرداد بزرگترین خیانت در حق ملت بزرگ ایران بود و علت آن هم اعتماد به آمریکایی بود که تا کنون نشان داده است برای به چنگ اوردن خواست نامشروع خود دست از خیانت به نزدیکان خود هم بر نمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکای امروز همان آمریکای زمان مصدق است، خاطر نشان کرد: کودتای ۲۸ مرداد نیز باید در قضیه برجام الگو قرار گیرد و به آمریکایی ها هرگز نباید اعتماد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها