خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدی نژاد قاچاق را داعش اقتصاد کشور نامید و تصریح کرد: اگر در مبادی ورودی کشور جلو قاچاق گرفته شود دچار مشکلات بعدی نخواهیم شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۰۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان امام جمعه خور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دولت، ولایتمداری و تبعیت عملی از ولایت را از شاخصه های شهیدان رجایی و باهنر عنوان و اظهار کرد: دولتمردان امروزی نیز ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند و هم با حرف و هم در عمل از ولایت پیروی کنند.

حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد با اشاره به مقوله شوم قاچاق، آن را داعش اقتصاد کشور نامید و تصریح کرد: اگر در مبادی ورودی کشور جلو قاچاق گرفته شود دچار مشکلات بعدی نخواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی قاچاق وارد مملکت می شود، جوانان بیکار می شوند و کالاهای تولید داخلی در انبار ها می ماند.

خطیب جمعه خور با با اشاره به سالروز فرار رضاخان از ایران گفت: به هر دوره ای از تاریخ که مراجعه کنیم می بینیم هر جا ردپای توطئه و خیانت مشاهده می شود دست آمریکا و ایادی آن در کار است.

حجت الاسلام مهدی نژاد با گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی مساجد گفت: مساجد مانند سنگری هستند که در روز قیامت مانند کشتی نجات، ناجی اهل مسجد خواهند بود.

وی با تاکید بر نقش کلیدی مساجد در شکل گیری انقلاب اظهار کرد: جایی که حتی قبل از بهمن ۵۷ زمینه‌های شکل‌گیری فکری و اعتقادی و انسجام و ساماندهی نیروهای مردمی را برای به نتیجه نشستن بزرگترین انقلاب قرن بیستم مهیا می‌کرد و در آموزش و اعزام فدائیان اسلام به جبهه دفاع مقدس هشت ساله نقش‌آفرینی داشت.

امام جمعه خور در بخش دیگری از خطبه های با اشاره به برابری توان رشد زن و مرد در اجتماع گفت: زن، منبعی سرشار از نیروی الهی است که اگر موقعیت الهی خود را بشناسد و حفظ کند و از توانایی خودش بهره گیری کند می تواند به درجات بالا دست یابد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها