فرماندار ویژه شهرستان میناب از آزادی یک گروگان پس از یک ماه با عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای امنیتی مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۱۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، ابوذرمهدی نخعی اظهار داشت: با تدبیر تعامل بین سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب و در یک عملیات اطلاعاتی و اقدام مشترک این دو نهاد امنیتی شهرستان میناب، داود حیدری‌نژاد که 26 تیرماه توسط افراد شرور که با هدف اخاذی به گروگان گرفته شده بود امروز آزاد شد.

وی افزود: تامین امنیت پایدار و ارتقای شاخص‌های احساس امنیت در اجتماع  دو مقوله است که همواره مورد تاکید مسؤولان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است که در مقاطع مختلف زمانی مورد حمله و تهاجم دشمنان و خاطیان نظم و امنیت اجتماعی قرار گرفته است که با درایت و هوشمندی نیروهای امنیتی هیچ خللی بر امنیت این کشور وارد نشده است.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: امنیت بالایی که در کشور شاهد هستیم مرهون تلاش و مجاهدت‌های نیروهای مخلص امنیتی کشور چون سربازان گمنام و فرزندان عزیز این کشور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که امنیت پایدار و خدشه‌ناپذیری را برای این کشور به ارمغان آورده است.

نخعی یادآور شد: شهرستان میناب با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی و اجتماعی که در آن واقع شده است یکی از شهرستان‌های است که دارای ضریب امنیتی بالایی است.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز و قابل تحسین نیروهای پاسدار امنیت شهرستان که از سربازان گمنام امام زمان(عج) و فرزندان این ملت در سپاه و بسیج شاهد هستیم، شناسایی و برخورد سریع و قاطع با برهم‌زنندگان نظم و امنیت است که این موضوع را در مورد آزادی این گروگان شاهد بودیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان خاطرنشان کرد: این آدم‌ربایی در تاریخ 26 تیرماه اتفاق افتاد که گروگان مذکور در تاریخ 26 مردادماه به‌دست توانمند برادران عزیز سپاه میناب و سربازان گمنام امام زمان(عج) آزاد شد.

ارسال نظرات