امام جمعه موقت بندرعباس:

برخورد جدی با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی از مطالبات مردمی است

امام جمعه موقت بندرعباس با تأکید بر برخورد جدی با حرام‌خواران بیت‌المال و قاچاقچیان به‌عنوان مهم‌ترین منویات مقام معظم رهبری گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی خواستار برخورد جدی دولت با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی و حرام‌خواران بیت‌المال هستند.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۱۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام سیدعباس تقوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان اظهار داشت: پیروزی و شکست قاعده و قانونی دارد و هیچ کس و هیچ گروهی بدون رعایت قواعد نمی‌توانند پیروز شوند، پیروزی ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی نمونه بارز این قانون است.

وی بیان‌داشت: برخی می‌پرسند "مگر می‌شود حکومت اسلامی در یک سرزمین اسلامی شکست بخورد؟" باید گفت بله، ممکن است، اگر مردم یک کشور اسلامی قاعده و قانون مؤثر در پیروزی را رعایت نکنند شکستشان حتمی است.

حجت الاسلام تقوی گفت: در شرایط کنونی که کفار و استکبار برای تخریب و تضعیف جایگاه رهبری و از بین بردن ارزش‌های دینی اسلامی با تمام قوا به میدان آمده، ملت ولایتمدار ایران اسلامی باید با هوشیاری کامل و پیروزی بی‌قید و شرط از رهبر معظم انقلاب در جهت حفظ و تحکیم این جایگاه تلاش کنند.

امام جمعه موقت بندرعباس تصریح‌کرد: اتحاد و همبستگی، مطیع رهبر زمانه بودن، دوری از خیانت به امام عصر خود و حفظ روحیه انقلابی و جهادی و اقدام همگانی برای عمرانی یک جامعه چهار اصل مهم در حفظ و تحکیم یک حکومت است.

وی ادامه داد: ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در دوران 8 سال دفاع مقدس ولایتمداری و وفاداری خود را به امام عصر خود ثابت کردند و پیروزی مردم ایران در این جنگ نابرابر دلیل محکمی این اصل است که اگر ملتی مطیع امام و رهبر زمانه خود باشد سربلند و پیروز می‌شود حتی اگر تمام دنیا علیه او باشند.

حجت الاسلام تقوی انسجام و همبستگی، وفاداری به نظام، اطاعت از رهبری و تلاش برای آبادانی کشور را 4 اصل مهمی دانست که کشور و جامعه اسلامی بر پایه این اصول استوار بوده و در صورت سست شدن یکی از این اصول، جامعه را دچار آسیبهای جدی می‌کند.

خطیب جمعه موقت بندرعباس با تأکید بر برخورد جدی با حرام‌خواران بیت المال و قاچاقچیان به‌عنوان مهم‌ترین منویات مقام معظم رهبری گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی خواستار برخورد جدی دولت با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی و حرام‌خواران بیت المال هستند.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به کودتای 28 مرداد و نقش دو دولت خبیث آمریکا و انگلیس در وقوع این کودتا گفت: دخالت این 2 دولت جنایتکار در تعیین و انتخاب کشورهای مدعو به همایش در ایران نشانه خباثت بیش از حد آنان و مایه تأسف برای کشور و دولت جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اهمیت حضور جوانان و نوجوانان به مساجد اشاره داشت و بیان کرد: متولیان مساجد باید برای حضور بیش از پیش جوانان در مراکز معنوی مساجد برنامه ریزی کنند و مساجد نباید به دست افرادی خاص اداره شود.

حجت الاسلام تقوی گفت: هزینه‌های مساجد از سوی مردم تأمین می‌شود و مردم با بودجه‌های مردمی اقدام به احداث و تکمیل مساجد می‌کنند در حالی که دولت به فرهنگسراها اعتباراتی اختصاص می‌دهد و این قابل توجیه نیست.

ارسال نظرات