امام جمعه موقت ندوشن با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولتمردان خدمت به مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۱۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛"حجت الاسلام والمسلمین احمد نقیبی" امام جمعه موقت ندوشن در خطبه های نماز جمعه این هفته ندوشن پس از توصیه به تقوای الهی و رعایت تقوا با اشاره به ویژگی های صفات مومنان از دیدگاه قران و اهل بیت (ع) اظهار کرد:مومنان دل هایشان با یاد پروردگار جلا یافته، همواره اهل انفاق و کمک بوده ،تقوا را در زندگی رعایت می کنند و در راه به جای آوردن عبادت خداوند تلاش می نمایند.

امام جمعه موقت ندوشن افزود: صبر کردن بر مشکلات و مدارای با مردم از دیگر خصیصه های فرد مسلمان است که همواره مورد تاکید و سفارش ائمه اطهار (ع) نیز بوده است.

نقیبی در ادامه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت:دولت شهید رجایی، مردمی و خدمتگزار بود و به مشکلات مردم توجه جدی داشت و وقتی دشمنان نتوانستند تحمل کنند این دو یار حضرت امام (ره) را از ما گرفتند.

وی افزود:خدمت به مردم، رمز موفقیت هر دولتی است.

امام جمعه موقت ندوشن در بخش دیگری از سخنانش با گرامی داشت روز بزرگداشت علامه مجلسی گفت: رفتار، گفتار و منش علما برای ما درس اخلاق و دینداری است و ما باید از انها الگو بگیریم.
حجت الاسلام نقیبی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به امنیت خوبی که در کشور حاکم است از آن به عنوان یک نعمت بزرگ برای مردم یاد کرد.

ارسال نظرات