امام جمعه اشکذر با اشاره به هفته بسیج اصناف اظهار داشت: وظیفه بسیج اصناف ترویج فرهنگ بازار اسلامی در بدنه کسبه و بازار و هدایت آنان به سمت اقتصاد اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۲۲
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیزگاری گفت: حضور در نماز جمعه یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های پرهیزگاران است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" با اشاره به هفته بسیج اصناف اظهار داشت: وظیفه بسیج اصناف ترویج فرهنگ بازار اسلامی در بدنه کسبه و بازار و هدایت آنان به سمت اقتصاد اسلامی است.

وی توسعه و گسترش فرهنگ بازار اسلامی را لازمه شناساندن مفاهیم و روایات برگزفته از قرآن کلیم و کلام اهل بیت دانست و تاکید کرد: با برگزاری جلسات معرفتی و کلاس های آموزشی در بین بازاریان باید در ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ کوشا بود.

امام جمعه اشکذر در ادامه با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: برای دست یابی به اقتصاد درون زا و مقاوم تنها را تکیه بر توان داخلی و اهمیت به تولید ملی است.

وی نقش اصناف را در ترغیب کسبه به در دسترس قرار دادن کالای ایرانی برای مشتریان مهم برشمرد و افزود: کسبه و بازاریان محترم می توانند با فروش کالای ایرانی همتراز کالاهای وارداتی اثرات مثبتی را به اقتصاد ملی وارد کنند.

ارسال نظرات