امام جمعه ریگان:

ضدانقلاب ها در درون احزاب و گروه های سیاسی کمین کرده اند/قدرت امنیتی و اطلاعاتی کشور قابل تقدیر است

امام جمعه شهرستان ریگان گفت:ضد انقلاب‌ها در لابه‌لای احزاب و گروه‌های سیاسی کمین کرده‌اند و بعضی از پیام‌هایی که در فضای مجازی بازنشر می‌شود، دشمن و ضدانقلاب در آنها نقش دارد.
کد خبر: ۸۷۲۹۵۲۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان اظهار داشت:مسجد از صدر اسلام تا کنون کارکردهای زیادی داشته است.

امام جمعه ریگان ادامه داد:همه انقلاب ها و جنبش های آزادی بخش اسلامی از پایگاه های مساجد آغاز شده است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس سیم‌خارداری که در جبهه از آن استفاده می‌شد از کشورهای دیگر خریداری می‌کردیم اما بعد از گذشت چند سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ما در صنعت دفاعی پیشرفت کرده‌ایم و امروز به قدرت خود می‌بالیم.

رنجبر ماهانی تصریح کرد:یکی از ارکان مهم تامین امنیت در هر کشوری صنعت دفاعی آن کشور است ،امروز دنیای هم موشک و هم مذاکرات است.

وی افزود:قدرت موشکی و دفاعی ما آن‌قدر افزایش یافته است که دشمن جرات نگاه کردن به خاک میهن اسلامی ما را ندارد.

رنجبر ماهانی با تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در به هلاکت رساندن گروهک تروریستی در غرب کشور بیان داشت: اینها به برکت قدرت امنیتی و اطلاعاتی نیروهای امنیتی کشور است.

خطیب جمعه ریگان به روز پزشک اشاره و بیان کرد: پزشکان ما به وظایفی که به آنها محول شده  خوب عمل کنند.

رنجبرماهانی به سفر وزیر بهداشت به شرق استان اشاره و تصریح کرد: ساخت بیمارستان و کمبود پزشک متخصص از جمله دغدغه‌های مسؤولان و مردم
 شهرستان ریگان است.

وی ادامه داد: امروز در عرصه بهداشت و درمان در شرق استان خدمات ارزنده‌ای انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه ریگان به آغاز هفته دولت اشاره و بیان کرد: به همت دولتمردان شاهد ارائه خدماتی به این شهرستان محروم هستیم.

رنجبرماهانی به انتشار نوار صوتی ایت‌الله منتظری توسط فرزندانش در رسانه‌ها و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: پخش این نوار صوتی در حمایت از منافقان و تحریک احساسات نسل جوان ما بود.

امام جمعه ریگان گفت: امروز دشمن در فضای مجازی ورود پیدا کرده است و خانواده‌ها باید نسبت به فرزندان خود مراقبت جدی داشته باشند.

رنجبرماهانی تصریح کرد: ضد انقلاب‌ها در لابه‌لای احزاب و گروه‌های سیاسی  کمین کرده‌اند و بعضی از پیام‌هایی که در فضای مجازی بازنشر می‌شود، دشمن و ضدانقلاب در آنها نقش دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار