برگزاری نشست شورای قشر کارگری حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان زرند

هادی ایرانمنش رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به شعار سال و اهمیت اقتصاد مقاومتی در پیشرفت کشور، کارگران را جزو لاینفک اقتصاد کشور برشمرد و برضرورت رفع مشکلات و موانع پیش روی کارگران این قشر ...
کد خبر: ۸۷۲۹۵۲۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری جلسه شورای قشر بسیج کارگری شهرستان زرند با حضور رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری و سایر اعضاء شورای قشر بسیج کارگری صبج روز پنجشنبه 28/5/95 در محل سالن جلسات ساختمان اداری مجتمع سنگ آهن جلال آباد برگزار گردید.
در این نشست ابتداء آقای هادی ایرانمنش رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به شعار سال و اهمیت اقتصاد مقاومتی در پیشرفت کشور، کارگران را جزو لاینفک اقتصاد کشور برشمرد و برضرورت رفع مشکلات و موانع پیش روی کارگران این قشر عزیز جامعه تأکید کرد.
وی هدف از برگزاری جلسات شورای قشر بسیج کارگری را ایجاد وحدت و همدلی مابین ادارات ذیربط و صاحبان صنایع جهت حل مشکلات صنعت عنوان نمودند و ابراز امیدواری کرد این شهرستان همانطور که در جنگ تحمیلی با رشادت و ایثارگرایانه عمل نموده    انشا الله در سال جاری نیز با همت صاحبان صنایع و روسای کارخانجات در جنگ اقتصادی و جهاد فرهنگی سرافراز شوند تا بتوانند منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب را جامعه عمل بپوشانند.
  ایرانمنش در ادامه اظهارداشت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص همدلی دولت و ملت برای توسعه و پیشرفت کشور ، وظیفه دولت و مسئولین است تا با برنامه ریزی های صحیح شرایط مناسب را برای زندگی راحت مردم به ویژه معیشت و اقتصاد آنان فراهم نماید.وی گفت : مردم نیز وظیفه دارند با صرفه جویی و حمایت از تولید داخلی، موجب تحقق اقتصاد مقاومتی که حاصل آن استقلال و اقتدار کشور است شوند.
در ادامه این جلسه آقای یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان زرند با اشاره به معضلات فرهنگی و اهمیت فرهنگ سازی در   جامعه بویژه در قشر کارگر افزود : هر کارگر می تواند یک نیروی فرهنگی در محل کار و خانواده خود باشد. خواستار نگاه واقع گرایانه بر اقتصاد و استفاده از آموزش های روز و یافتن الگوهای برتر در دنیا شد و تخصیص بهینه منابع بر نیازهای اولویت‌دار را از راهبردهای اصلی اقتصاد مقاومتی برشمرد وی همچنین تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری برنامه های   بسیج باید با اقتدار و انسجام هر چه بیشتر برگزار گردد.
در ادامه جلسه هر یک از اعضای شورای قشر به بیان مسایل و پیشنهادات خود در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بیان کردند و مصوب نمودند کلیه اعضا نظرات خود را جهت جمع بندی بصورت مکتوب همراه با راهکارهای لازم در جلسه آینده شورا ارائه نمایند تا بصورت مدون و دسته بندی شده به    مسئولین مربوطه جهت اتخاذ تصمیم منتقل شود .
شایان ذکر است نظر به اهمیت موضوع    جلسات شورای قشر کارگری شهرستان به منظور نیل به اهداف مورد نظر مقرر گردید این نشست ها بصورت ماهانه به میزبانی هر یک از کارخانجات بطور مستمر برگزار گردد

ارسال نظرات