به همت حوزه ابوذر شبانکاره شهرستان دشتستان (استان بوشهر) صورت گرفت:
علیرضا دشمن زیاری فرمانده حوزه ابوذر شبانکاره شهرستان دشتستان از برنامه های حوزه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن عنوان کرد: یکی از برنامه های حوزه مقاومت شبانکاره دیدار با آزادگان است
کد خبر: ۸۷۲۹۵۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد ومحلات ؛ علیرضا دشمن زیاری فرمانده حوزه ابوذر شبانکاره شهرستان دشتستان (استان بوشهر) درخصوص برنامه های حوزه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به وطن گفت : یکی از برنامه های حوزه مقاومت شبانکاره دیدار با آزادگان است .

وی افزود: تجلیل از آزادگان در حضور خانواده آنان و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس به پاس قدردانی از ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از دیگر بخش‌های این دیدارهای معنوی است.

علیرضا دشمن زیاری خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با نگاهی تکریمی به مسائل و مشکلات آزادگان رسیدگی کنیم و به مناسبت این روز فرخنده به تجلیل از این عزیزان بپردازیم.

وی عنوان کرد: در سالروز ورود آزادگان به وطن به همراه امام جمعه شهرستان ، حجه الاسلام حمادی وچند تن از فرمانده پایگاه ها به دیدار آزاده سربلند، اسماعیل زمانی رفته ودقایقی را با خاطرات جنگ سپری کردیم.

علیرضا دشمن زیاری ضمن گرامیداشت این روز خدمت تمامی آزادگان گفت: شما آزادگان حجت را بر مسؤولان و ما تمام کردید واکنون وظیفه ماست راه شما را ادامه دهیم وبرای اینکه بیراهه نرویم به تجارب شما نیاز داریم.

در ادامه این دیدار اسماعیل زمانی از خاطرات روزهای اعزامش تعریف کرد، گفت: : مدتی بعد از اعزام به اسارت نیروهای بعثی درآمدم و سال ۶۵ تا ۶۷ ، چیزی نزدیک به ۲۵ ماه را در اردوگاه تکریت دراسارت به می بردم و در سال ۶۸ به همراه دیگر آزادگان به میهن بازگشتم .

اسماعیل زمانی درباره وظیفه آزادگان در این برهه زمانی گفت:همه ما آزادگان وظیفه داریم در صحنه باشیم وتجربیات خود را در اختیار جوانان قراردهیم وبه عنوان بازوی توانمندی برای نظام عمل کنیم ونگذاریم دشمنان اسلام به ایننظام مقدس که بوسیله خون پاک شهیدان به ثمر نشسته آسیبی برسانیم وهمچون گذشته پشتیبان ولایت ورهبری باشیم.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات