شهید مجیری نماز اول وقت را فدای هیچ کاری نمی‌کرد

"شهید مدافع حرم عبدالرضا مجیری به نماز اول وقت بسیار توجه داشت. نماز اول وقت را فدای هیچ کاری نمی‌کرد و حدالامکان هم سعی داشت در نمازجماعت شرکت کند."
کد خبر: ۸۷۲۹۵۵۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  یکی از اقوام شهید مدافع حرم "عبدالرضا مجیری" از زائران یادمان باشگاه افسران سنندج است. شهید مجیری از اهالی خمینی‌شهر استان اصفهان و از نیروهای لشکر عملیاتی 14 امام حسین(ع) بود که در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید.

وی در خصوص این شهید مدافع حرم بیان داشت: یکی از ویژگی‌های بارز این شهید مدافع حرم ولایت‌مداری او بود و به نماز اول وقت بسیار توجه داشت. نماز اول وقت را فدای هیچ کاری نمی‌کرد و حدالامکان هم سعی داشت در نمازجماعت شرکت کند.

این زائر راهیان نور خاطرنشان کرد: شهید مجیری دلبسته دنیا نبود و با همان حقوقی که داشت زندگی خود را می‌گذراند و به دیگران نیز کمک می‌کرد. هر وقت مستمند و نیازمندی را می‌دید، از او دستگیری می‌کرد. یک وقت ماشین شخصی‌اش را از درب منزل‌ش ربودند. چون موقع اذان صبح بود ابتدا رفت نماز را در مسجد به جماعت اقامه کرد و سپس پیگیر این امر شد.



وی تصریح کرد: احترام زیادی به پدر و مادرش می‌گذاشت و هر روز به آنان سر می‌زد و گاهی دست‌هایشان را می‌بوسید. با کودکان نیز مانند کودکان بود و با آنان بازی می‌کرد. در برابر هر کس چه بزرگتر و چه کوچکتر در سلام کردن پیش قدم بود.

این زائر راهیان نور و از اقوام شهید مجیری عنوان داشت: عبدالرضا همیشه سعی داشت در راهیان نور چه جنوب و چه غرب و شمال‌غرب شرکت کند. در این سفر نیز همواره به یاد او بودم. حضور در سرزمین‌های مجاهدت‌های خاموش توفیقی است تا با رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران در غرب غریب آشنا شویم.

انتهای پیام/211
ارسال نظرات